Skravletråd Juli.

Ja!! Vet ikke hvor mange flere negative jeg takler nå. Sykt å tenke på at vi var prøvere sammen, og nå skal du snart føde :P

Ja, helt utrolig hvor den tiden har blitt av. Skjønner godt at du blir lei de stygge hvite testene på denne tiden, så prøver alt jeg kan å sende over litt babystøv til deg♡
Selv om jeg syns svangerskapet har gått sakte, så har jo egentlig det siste året gått veldig fort:o rare greier.

Hva slags pizza blir det da? :)
Her vurderer jeg kinamat siden samboer dro til en kompis for å grille og jeg ikke orket å bli med:p
Hjemmelaget, med kjøttdeig ost og saus for min del, sikkert mais, sopp, løk og paprika og det som måtte være til mannen/svigermor

Ja, helt utrolig hvor den tiden har blitt av. Skjønner godt at du blir lei de stygge hvite testene på denne tiden, så prøver alt jeg kan å sende over litt babystøv til deg♡
Selv om jeg syns svangerskapet har gått sakte, så har jo egentlig det siste året gått veldig fort:eek: rare greier.
Takk for babystøvet :)

Hjemmelaget, med kjøttdeig ost og saus for min del, sikkert mais, sopp, løk og paprika og det som måtte være til mannen/svigermor
Jeg tenker på å lage det samme. Planen var taco, men det frister ikke noe.

Liker du ikke resten? Snadder med masse stasj syns jeg:)

Men blir helt sikkert godt uansett:D

Forstår ikke hvordan dere får tid til å skrive så mye her inne hver dag..... Jeg er jo ganske ny her, og får knapt til 20-30 innlegg hver dag. Går dere på jobb til vanlig? Rekner med mange har ferie nå.....
Tja, man svarer på mye og deltar i skravletråder.
Noen har aktive terminforum, og er man effektiv når man er innom kommer det fort mange innlegg ;-)
Jeg har to barn og jobb, men akkurat nå ferie.
Men fått noen tusen innlegg i mnd likevel ;-)

Tja, man svarer på mye og deltar i skravletråder.
Noen har aktive terminforum, og er man effektiv når man er innom kommer det fort mange innlegg ;-)
Jeg har to barn og jobb, men akkurat nå ferie.
Men fått noen tusen innlegg i mnd likevel ;-)
Du tuller? NOEN TUSEN?????? Forstår at dette kan en bli hekta på:)

Back
Topp