Skravletråd Juli.

Blir kanskje bestilt da da:)
Jeg skal til jordmor på tirsdag og da skulle hun bestille time på sykehuset til meg

Ja, regner med at hun gir beskjed om hva som skjer videre da :) aller helst vil jeg slippe å gå dit, for min jm har ferie...så må gå til ei anna ei :p

Ja, regner med at hun gir beskjed om hva som skjer videre da :) aller helst vil jeg slippe å gå dit, for min jm har ferie...så må gå til ei anna ei :p

Vil tro det ja. Håper vi begge slipper kontrollene våre;)
Har bare en i kommunen vi:) hun samarbeider litt med nabokommunen da, men hadde nok fått beskjed.

Har du sovet godt? :)

Vil tro det ja. Håper vi begge slipper kontrollene våre;)
Har bare en i kommunen vi:) hun samarbeider litt med nabokommunen da, men hadde nok fått beskjed.

Har du sovet godt? :)

Ja, håper vi slipper :)
Sov ganske godt ja! Aldri hatt bedre sovehjerte enn nå :p
Så...nå må man finne ut hva man skal ha til middag... Hadde jo ikke planlagt noe spesielt denne helga :p

Ja, håper vi slipper :)
Sov ganske godt ja! Aldri hatt bedre sovehjerte enn nå :p
Så...nå må man finne ut hva man skal ha til middag... Hadde jo ikke planlagt noe spesielt denne helga :p

Har du hoppa noe eller gått i trapper da? :p haha
Jeg droppa jo grillinga, så jeg sitter og vurderer om jeg skal dra å kjøpe kinamat etterhvert;) hehe
Men er jo så sykt trøtt jeg og da, så spm er om jeg orker å kjøre bort:p haha

Har du hoppa noe eller gått i trapper da? :p haha
Jeg droppa jo grillinga, så jeg sitter og vurderer om jeg skal dra å kjøpe kinamat etterhvert;) hehe
Men er jo så sykt trøtt jeg og da, så spm er om jeg orker å kjøre bort:p haha

Nei, har ikke gidda å gjøre noe spesielt enda :p venter til imorgen...
Ja, kinamat frister..ble aldri til det her igår alikevel :p

Nei, har ikke gidda å gjøre noe spesielt enda :p venter til imorgen...
Ja, kinamat frister..ble aldri til det her igår alikevel :p

Ikke gjorr noe jeg heller. Har vasker kjøkkenet litt i dag, men det var det. Ellers har jeg bare ligget på sofaen og sløva:p

Hva ble det da da? :o

Back
Topp