Snart, i alle fallÆsj, nei...ingenting
Ja, vil og at noe skal skje! Gubben sier det skjer imorgen... Og mamma dier det skjer på mandagblir spennende å se om en av dem har rett da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart, i alle fallÆsj, nei...ingenting
Ja, vil og at noe skal skje! Gubben sier det skjer imorgen... Og mamma dier det skjer på mandagblir spennende å se om en av dem har rett da..
Håper ikke det skjer på mandag her. Om det ikke skjer før så må det vente til tirsdagÆsj, nei...ingenting
Jeg satser på at du har andre ting å gjøre på i morgen![]()
Hva skal du på mandag?Håper ikke det skjer på mandag her. Om det ikke skjer før så må det vente til tirsdaghehe
Veldig spennende å se damerker fortsatt ingenting eller?
God morgen. Håper det klarner hos deg daGod morgen!
Her regner det, men skal visst klarne opp utpå.
Aner ikke dagens planer![]()
Jeg skal ingenting, men det er bursdagen til både kusina og stefaren til samboer. Jeg vil at mini skal ha en egen dag bareHva skal du på mandag?
Skjønner. Vi satser på nå i helga daJeg skal ingenting, men det er bursdagen til både kusina og stefaren til samboer. Jeg vil at mini skal ha en egen dag barehehe
God morgen!
I går satte svigerfar på sprederen og ungene koste seg. I dag tar himmelen seg av vanningenDet regner skikkelig her også! Det var jo så fint igår.![]()
Det skal det visst her også.God morgen!
I går satte svigerfar på sprederen og ungene koste seg. I dag tar himmelen seg av vanningen
Ja, men det skal bli bedre neste ukeKjedelig.
Det skal jo liksom være sommer!![]()
Oi, ja da håper jeg du kommer deg i vei kjaptFikk høre i dag at om jeg slekter på min mor og tante så kommer fødslene mine til å gå rasktog at jeg ikke bør drøyen på vei til sykehuset...får håpe jeg skjønner når der er igang da siden jeg bor 40 min unna sykehuset
![]()
Klart jeg kanDet kan du klare![]()
Håper ikke det skjer på mandag her. Om det ikke skjer før så må det vente til tirsdaghehe
Veldig spennende å se damerker fortsatt ingenting eller?
Jeg skal til svigers for å hente gutta mineHva skal dere i morgen?![]()
Den utfordringen tar jeg desverre ikkeKanskje neste blir hvor lite du kan skrive :-o