Jepp., i natt tipper jegJa.. Syns han skal komme snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp., i natt tipper jegJa.. Syns han skal komme snart![]()
Ja det er detGodt å kunne ta ting som de kommer![]()
Deilig det da!Ja det er detog vi bor jo på et typisk sommersted så har alt utenfor døra
![]()
Hehe...litt sol og varme hadde vært en fordelLuksus med den stranda ja. Håper været blir bra så dere får badet litt og da
Sovnet en tines tid nå før jeg ble ringt og vekket. Understellet til vogna kommer straks på døra![]()
Helt toppDeilig det da!![]()
Det kan jeg tenke megHelt topp![]()
Ikke så mye annet å gjøre enn å ventehehe
Tidlig ul termin i daghehe
Hurra for gode netter
Kos deg med skurebøtta!![]()
Hadde vært moro![]()
Hva er d verste du har tatt? Noen som har hatt narkotika oppi nr 2? Slange i buksa..?![]()
Vet ikke hva det er, jegVi skal til bjørneparken![]()
Ikke verst!Tja, syns nesten det
Fikk lufta hunden og da.. Woho!
Og nå skal det soves![]()
For meg også som er nysgjerrig og like spent som degHadde passa fint det![]()
Hun kan være fryktelig irriterende noen gangerJa det finnes ikke bedre enn detJoa, vi har blitt gode venner vi, selvom jeg ikke alltid liker henne så godt
![]()
Ikke så mye jeg kan fortelle, men ja, har da funnet nark overaltHva er d verste du har tatt? Noen som har hatt narkotika oppi nr 2? Slange i buksa..?![]()
Jeg skal jobbe helt til kl 2030 jeg...Supert vær i dag og skulle ønske noen kunne malt ferdig rekkverket mitt for meg
Dere skal i kveld da?![]()
Jeg skal jobbe helt til kl 2030 jeg...
Ellers kunne jeg kommet å malt for deg vettu
Så kunne du ha fødet litt isteden![]()
Pakke ferdig til ferietur og slappe av sammen med familienSupert vær i dag og skulle ønske noen kunne malt ferdig rekkverket mitt for meg
Dere skal i kveld da?![]()