Skravletråd Juli.

Trøtt:o sovet sånn ca 3-4 timer i natt og får ikke sove nå:(

Er det normalt å bli svimmel av kynnere? :confused:
Uff.. Så kjedelig!!:(

Det vet jeg ikke. Var ikke så plaget med kynnere forrige graviditet, og har ikke kjent noe til det så langt denne gangen heller.

God formiddag:D
Strålende her, siste jobbdag før ferie!!
Hva skal du idag?:)

Så deilig med ferie da:)
Jeg hadde håpet på å få vasket badet, men er så trøtt i dag så får ta det litt på sparket:p

Planen for ferien da? :)

Uff.. Så kjedelig!!:(

Det vet jeg ikke. Var ikke så plaget med kynnere forrige graviditet, og har ikke kjent noe til det så langt denne gangen heller.

Håper jeg får sove litt etterhvert da:)

Noen planer for dagen da? :)

Har ikke kjent de før nå jeg heller:o gjør ikke vondt eller noe, men blir litt svimmel og småkvalm faktisk:/

Håper jeg får sove litt etterhvert da:)

Noen planer for dagen da? :)

Har ikke kjent de før nå jeg heller:o gjør ikke vondt eller noe, men blir litt svimmel og småkvalm faktisk:/
Hm.. ikke bra. Ta en tlf til jordmor om det forverrer seg. Hvor langt er du på vei?

Planen for dagen er å få vasket bilen og dra på salg på sportsbutikken;)

Du da?

Hm.. ikke bra. Ta en tlf til jordmor om det forverrer seg. Hvor langt er du på vei?

Planen for dagen er å få vasket bilen og dra på salg på sportsbutikken;)

Du da?

Jordmor er ikke på jobb i dag og legen har ferie så da må jeg evnt ringe føden for spm...er 40+0 :D

Hva skal du ha på butikken da? Hm...skulle faktisk vært en tur jeg og for å finne meg noen slippers:)

Ingen planer bortsett fra å prøve å få vasket badet:)

Jordmor er ikke på jobb i dag og legen har ferie så da må jeg evnt ringe føden for spm...er 40+0 :D

Hva skal du ha på butikken da? Hm...skulle faktisk vært en tur jeg og for å finne meg noen slippers:)

Ååh, så du er helt fødeklar altså!:) Spennende!!:)

Tenkte bare jeg skulle se om de hadde noen gode kupp;)

Snuppa kunne trengt en ny lett sommerjakke, men vi får se;) Kan jo hende jeg finner noe fint til ho mor også:p hehe..

Er invitert på linsj hos oldemora nå, så da blir det ikke skravling på meg på en stund (vertfall ikke så mye;)). Kos dere videre!:)

Ååh, så du er helt fødeklar altså!:) Spennende!!:)

Tenkte bare jeg skulle se om de hadde noen gode kupp;)

Snuppa kunne trengt en ny lett sommerjakke, men vi får se;) Kan jo hende jeg finner noe fint til ho mor også:p hehe..
Veldig fødeklar her ja:D hehe

Du får kose deg med litt shopping da om du finner noe;)

Skjer da, damer? Her har jeg begynt å gjøre klart til en ukes ferie i trøndelagen.

Lov å ringe føden med spm når man er 40+0 altså

Back
Topp