Må jo få dagene til å gåhehe
Og så deilig med litt energi igjen.
Litt må du vel gjøre ja, men ikke slite deg utså bra hun er fornøyd og da
![]()
Neida jeg prøver å ikke gjøre det
Ja det vil jeg tru er veldig deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo få dagene til å gåhehe
Og så deilig med litt energi igjen.
Litt må du vel gjøre ja, men ikke slite deg utså bra hun er fornøyd og da
![]()
Ta bilde da?Har ikke bilde![]()
Ohh, spennendeLykke til med innspurten og fødsel
![]()
Bare bra med oss![]()
Grei fordeling d vel?Godt det og.Vi skal nok også bare være hjemme bortsett fra en helg eller noe på hytte. Mannen har bedt meg organisere, så skal han bestille.
![]()
Begynte permisjon sist mnd jeg...har termin på fredag![]()
Aha. Du får si fra hvor du camper da, så skal jeg komme å skremme dereSelve markedet er til helgen men bestandig noen som flytter inn så tidlig som mulig![]()
21.071 innlegg på skravletråden, og 12.113 innlegg på topp 100 trådenHvor mange innlegg da?![]()
Ja for jeg orker ikke skifte side så ofte når jeg ikke måMen da har du fysisk endret antall innlegg som vises per side.
Dersom du ikke hadde gjort det, eller sittet på en PC hvor du ikke kan endre det hadde du hatt 605 sider
Desember!
Gruer meg! Vil ikke![]()
Er oppdatert med antall innlegg også nå.Ja for jeg orker ikke skifte side så ofte når jeg ikke må
Åja, du har lenge permisjon du da.Spennende at det nærmer seg.
Syns du det går fort eller seint nå på slutten?
Og nå har vi tatt igjen topp 100 tråden her inne. Bør vel klare skravletråden og da21.071 innlegg på skravletråden, og 12.113 innlegg på topp 100 tråden
Kan jo ikke slå
Jobber med sakenhaha
Masse energi, men ikke noe mer enn der egentlig
Vi ligger veldig godt an på denne tråden, ja, men litt etter på den andre.Og nå har vi tatt igjen topp 100 tråden her inne. Bør vel klare skravletråden og da![]()
Merker ikke så mye mas utenom her inne, så det går helt fint. Blir jeg lei, kan jeg bare legge fra meg tlfHehe, det går bra, sånt fødemas er irriterende om man blir pepret av dem.![]()
Det gjør hunTakk for det
Så godt å høre. Lillesøster koser seg i magen og?![]()
Er ikke reise fra henne jeg gruer meg til. Er jobbDet kommer plutselig
Men det kan jo hende du er klar for det når du kommer dit da![]()
Bare legge fra deg oss?Merker ikke så mye mas utenom her inne, så det går helt fint. Blir jeg lei, kan jeg bare legge fra meg tlfhehe
Vi ligger veldig godt an på denne tråden, ja, men litt etter på den andre.
Totalt sett ligger vi ca 120 sider (av 20 innlegg) over ajour til å klare forrige måneds bragder![]()
Jippi, halvveisDet gjør hun20+2 i dag