Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Klarer ikke vanlig joggebukse lenger heller jeg, synes strikken i livet "klemmer" såJa kan tenke meg det er herlig. Har ikke begynt selv, men synes vanlige bukser er grusomt. Går mye i joggebukse. Hvor handler dere mammaklær? Bor i ei bygd, så enten må jeg bestille på nett, eller kjøre et stykke.
Ja jeg synes også det er best og prøve buksene først. Får ta meg en shopping tur til lindex, h&m olKlarer ikke vanlig joggebukse lenger heller jeg, synes strikken i livet "klemmer" såJeg har kjøpt både kort og lang tigths på HM, også så jeg at de har en del mammabukser på lindex.no da jeg kjøpte meg en kjole og litt div. der
Men jeg tørr ikke bestille olabukser o.l. på nett, det må jeg nesten prøve først... Prøvde på HM, og blei såå skuffa!
![]()
Ja kan tenke meg det er herlig. Har ikke begynt selv, men synes vanlige bukser er grusomt. Går mye i joggebukse. Hvor handler dere mammaklær? Bor i ei bygd, så enten må jeg bestille på nett, eller kjøre et stykke.