Mammaklær

Ja kan tenke meg det er herlig. Har ikke begynt selv, men synes vanlige bukser er grusomt. Går mye i joggebukse. Hvor handler dere mammaklær? Bor i ei bygd, så enten må jeg bestille på nett, eller kjøre et stykke.

Jepp, her går det i mammaklær!

Mye mammaklær eller joggeklær her gitt! jeg har arvet det meste og kjøpt litt på HM

Jeg skulle gjerne hatt mammaklær istedenfor å bruke strikk i knappene, men alt som jeg har prøvd drukner jeg i. Er bare 156 høy og spinklere enn jeg skulle ønske.

Går i vanlige klær enda, men det tar nok ikke så lang tid før jeg skaffer meg en mammabukse og shorts. Har bare gått opp 1,5kg, men syns buksene strammer rundt leggene av alle steder, hehe.. kanskje bare noe jeg innbiller meg, men jeg blir litt smågal av av den "klemmefølelsen" rundt leggene:wacky:

Har kjøpt meg mammabukse i dag på h&m :) digg!

Ja kan tenke meg det er herlig. Har ikke begynt selv, men synes vanlige bukser er grusomt. Går mye i joggebukse. Hvor handler dere mammaklær? Bor i ei bygd, så enten må jeg bestille på nett, eller kjøre et stykke.
Klarer ikke vanlig joggebukse lenger heller jeg, synes strikken i livet "klemmer" så:p Jeg har kjøpt både kort og lang tigths på HM, også så jeg at de har en del mammabukser på lindex.no da jeg kjøpte meg en kjole og litt div. der:) Men jeg tørr ikke bestille olabukser o.l. på nett, det må jeg nesten prøve først... Prøvde på HM, og blei såå skuffa!:(

Klarer ikke vanlig joggebukse lenger heller jeg, synes strikken i livet "klemmer" så:p Jeg har kjøpt både kort og lang tigths på HM, også så jeg at de har en del mammabukser på lindex.no da jeg kjøpte meg en kjole og litt div. der:) Men jeg tørr ikke bestille olabukser o.l. på nett, det må jeg nesten prøve først... Prøvde på HM, og blei såå skuffa!:(
Ja jeg synes også det er best og prøve buksene først. Får ta meg en shopping tur til lindex, h&m ol:)

Går mye i tights å joggebukse til vanlig, så har ikke kjøpt noen mamma klær. Har bare måtte gå opp en str i tights :)

Gå på mamalicious.no gjennom å gå på bestseller.no og kategori mammaklær :) jeg bestilte derifra, er normalt s/m, kjøpte størrelse 28 rundt og 32 i lengden, og da har jeg en del plass i livet når magen blir større, i tillegg sitter buksa godt i føttene, og det er god stretch :)

Begynte for 4 uker sia :-P har to bukser, ellers går det mye i joggebukse, arbeidsbuksene til kjæresten har blitt mine også har jeg en shorts jeg kan legge ut i siden :) i dag har jeg kjøpt to skjørt og ei tøybukse med strikk i livet. DEILIG!

bestilte meg nettopp fra lindex på nett :D har gravid bukser men de er alt for store enda ( den ene brukte jeg ikke sist for den va så stor) derverre røk min fina mama bukse sist så måtte bestille meg nå. venter i spenning på noe behagelig å gå i :D

Begynte for en mnd siden :-P Men går mest med vanlig klær da... Har enten bukser som er lave i livet og går under magen, men de må byttes ut etter noen timer pga smerter. Ellers lever jeg i joggebukse eller tights med en lang overdel!

Jeg kan kun bruke mammabukser nå, passer ingen av mine gamle bukser. Dette til tross for at jeg er 7 kg lettere enn min normalvekt pga kvalme. Jeg er førstegangsgravid med har allerede, 14+3, fått stor mage :-) har også kjøpt noen gode store mammaoverdeler siden magen min vises godt i mine vanlige klær :-)

Jeg har akkurat kjøpt meg nytt i helga...men falt for noen toyboy jeans i et nr større:) Ellers blir det vel å ty til mamma bukser når høsten kommer:/

Har endelig fått bestilt meg to fra mamalicious (mammaversjon av veromoda/only), da de fra forrige graviditet var for store;-) Endelig fått tak i lave mammabukser med strikk i lommene istedenfor den strikken som går høyt opp i livet (den satt ikke skikkelig på meg for jeg var nærmere 25 uker sist gang, og jeg liker ikke å ha dobbelt opp med klær på magen), så fornøyd:-D

Back
Topp