Jeg har jo skolebarn og familie spredd rundtDet fungerer sikkert når man ikke har skolebarn og ikke har da familie spredt rundt i landet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jo skolebarn og familie spredd rundtDet fungerer sikkert når man ikke har skolebarn og ikke har da familie spredt rundt i landet
Happy shoppingUt å shoppe til bursdag
Vet ikke nei, så nå gleder jeg meg til å møte lillehihi
Det har jeg ikke tenkt på engang
Vært ute og mala og trimma gress jeg
Tror jeg skal ta meg en dusj nå, og si at utejobbinga er ferdig for i dag. Kan heller ta litt inne, for nå er jeg sliten![]()
Vi skal ha kylling med sursøt saus og risHva er til middag i dag folkens ?
Her er det marinert grilla ørret, ovnsbakte poteter, salat og avokado
Er det økedøgn hos deg?!Oj oj. Ikke lett å gå gjort noe når mini absolutt skal ha mat HELE tiden.
Ikke glem å slappe av da![]()
Det ville jo ha vært dumtSelvfølgelig har jeg det. Er jo ikke helt tomt her![]()
Skal slappe av litt nå etter dusjen tror jeg![]()
Yeei, så deiligJepp, mye bedre enn igår![]()
Yeei, så deilig![]()
Dwt skjønner jeg jo veldig godt. Har du noen følelse på det? Jeg visste det var gutt jegVet ikke nei, så nå gleder jeg meg til å møte lillehihi
Jepp. Det er litt slitsomt. Og særlig siden han ikke vil sove mer enn 10 minutter i slengen.Er det økedøgn hos deg?!![]()
Flinka! Orker ingenting i juli i fjorJaaa, fikk lufta hunden og panta flasker og i samme slengen
Lenge leve multitasking!
Det ville jo ha vært dumt![]()
Det er bra
Kan jo hende det blir fødsel inatt![]()
![]()
Husker følelsen. Vurdert bæressjal?Jepp. Det er litt slitsomt. Og særlig siden han ikke vil sove mer enn 10 minutter i slengen.
Ja, stakars mini kan jo ikke være uten klær selv om jeg ikke vet kjønnethihi
På deg og?
Håper det skjer noe snart ja, men får vel bare vente å se![]()