Hihi...veldig lettvint ihvertfallKanskje det er trikset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...veldig lettvint ihvertfallKanskje det er trikset![]()
Hun er vel blid igjen nå?Prøver å gjøre litt husarbeid, men synes så synd på snuppa mi![]()
Ok, er vant til ett max to jegEr sånn det blir det. Vi har alltid hatt minst 4 vi
Tydeligvis har du for mye energi
Det tyder på at fødsel er rett rundt hjørnet![]()
17 dager er ikke lengeKan godt skje noe iløpet av dagen syns jeg. Men må nok vente litt til ser jeg for meg. Er jo uansett maks 17 dager igjen![]()
Ja uff
Her er jeg min egen, så derfor det ser ut som ho har tatt feriehaha
Velkommen skal du være![]()
Men nå er det sol igjen :-DGod morgen
Det er det her også...
Kanskje det kom olje i bensina hvis du har snudd den på hodet?Den går på bensinog jeg har fylt på bensin, så det er ikke det heller....skal prøve igjen nå. Kanskje den bare ville ha en pause
![]()
HihiWiiiii! Elsker pusekatter!!
Og det er det jaggu her ogsåMen nå er det sol igjen :-D
Er det nå jeg og, men ikke lenge til vi får vite nå17 dager er ikke lenge
Er sååå spent på om det er gutt eller jente altså!!![]()
Godt å høre det er flereHihihih! Mi har ikke vært på jobb på leeeenge (dersom jeg er min egen)
Hihi...veldig lettvint ihvertfall![]()
Hun er vel blid igjen nå?![]()
Ja det er det nokHuset ser ikke så aller verst ut, men d trengs å få vaska gulvene![]()
Er ferdigblanda bensin med olje (totakt), så det var ikke det heller. Vet ikke hva som skjedde jeg, men den starta fint igjen etter en hvilKanskje det kom olje i bensina hvis du har snudd den på hodet?
Hvis det er sånn med olje på..?
Det fungerer sikkert når man ikke har skolebarn og ikke har da familie spredt rundt i landetOk, er vant til ett max to jeg
Blir sikkert moro for ham!