Det er det og fint for barna der. Vi var der forrige ukeSkal dra på Hadeland glassverk.
Mannen og ungene skal gå rundt, se og leke , og jeg skal shoppe
Veldig fint sted å kjøpe julegaver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det og fint for barna der. Vi var der forrige ukeSkal dra på Hadeland glassverk.
Mannen og ungene skal gå rundt, se og leke , og jeg skal shoppe
Veldig fint sted å kjøpe julegaver
Vi pleier å ta en tur dit hver sommer, og pleier å starte julegavehandlen da.Det er det og fint for barna der. Vi var der forrige uke
Så bra daBle egentlig ganske godt.
Ungene slukte det
Joda, mange spennende skatter i skogene herJahaaaa, flyttespørs om gubben går med på den
![]()
Poteter.Så bra da
Hva serverte du til?
Stemmer detVi pleier å ta en tur dit hver sommer, og pleier å starte julegavehandlen da.
Et lite unntak i år da, i år begynte jeg i januar siden jeg fant den perfekte gaven til frøkna på salg...
Koselig at han har en nabo han kan leke medFår vel hente inn gutteplutten. Ham er hos nabogutten.
Skal du skravle i kveld?!Ikke så mye tror jeg, men håper på mye liv i kveld
Det skal ikke jegJeg skal handle julegaver i morgen, hva skal dere?
SøtaBra d var en så god person som deg som passa da![]()
Baby er borteSå du har levert tilbake babyen nå![]()
Tenkte det, litt i hvertfall..Skal du skravle i kveld?!![]()
Det skjønner jeg veldig godtBaby er borte
Var noen foreldre som lengtet veldig![]()
Hvordan vakt har du..Det skal ikke jeg
Skal på jobb!
Hadde ikke vært kult å pakke opp kofferene og mangle mase klær og isteden finne Lego og ridder klær og Spiderman pistolerHaha...er nok enklest når man er alene, ja![]()
Foreldrene hennes banket på vindu her igår kveld kl 23 for å spørre om alt gikk braSå koselig for deg.
Tror aldri jeg hadde klart å hatt barnevakt for U over natten allerede
Hvor hadde de vært?Fikk masse fint av mamma til snuppa og meg selv![]()