Skravletråd Juli.

Er det innmari harry å gå med stelleveske når man ikke har baby?:P Vurderer å ta med min nye storksak stelleveske nemlig! Innmari praktisk reiseveske med god plass og mange rom:D

Er det innmari harry å gå med stelleveske når man ikke har baby?:p Vurderer å ta med min nye storksak stelleveske nemlig! Innmari praktisk reiseveske med god plass og mange rom:D
Det er det som er så fint med Storsak, det som gjør dem til stelleveske er stellematten oppi og den kan tas ut.
Jeg brukte min som vanlig veske ved flere anledninger får U kom

Det er det som er så fint med Storsak, det som gjør dem til stelleveske er stellematten oppi og den kan tas ut.
Jeg brukte min som vanlig veske ved flere anledninger får U kom
Innmari romslig og fin! Og ingenting som er sp irriterende når man er ute på reise som å ha ei stor veske hvor alt bare samler seg i bunnen liksom:D Mem denne er jo bare SÅ innmari praktisk med alle lommene i:)

Innmari romslig og fin! Og ingenting som er sp irriterende når man er ute på reise som å ha ei stor veske hvor alt bare samler seg i bunnen liksom:D Mem denne er jo bare SÅ innmari praktisk med alle lommene i:)
Bare bruk det du.
Jeg kommer til å fortsette å bruke min lenge etter at jeg har bruk for stelleveske

Heisann :D nå sitter jeg hos mamma og venter på at gubben skal hente hu og stefar på toget :) de har vært 2 uker på ferie å jeg har savna de :)

Back
Topp