Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Har du ikke sovet i natt?Forhåpentligvis sove litt mer en gang i løpet av dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ikke sovet i natt?Forhåpentligvis sove litt mer en gang i løpet av dagen
Er litt i samme stilen som "Groundhogg day" (samme dagen skjer om og om og om igjen), men med romvesen og Tom CruiseHva slags film er det?
Var i seng rundt midnatt, og oppe igjen kl 05:30, men våknet en dal mellom av at jeg hostetHar du ikke sovet i natt?![]()
Var i seng rundt midnatt, og oppe igjen kl 05:30, men våknet en dal mellom av at jeg hostet
For å være helt ærlig så begynner jeg å bli vant med bare 3-5 timer med søvn, er ekstremt sjeldent jeg får mer...Ok. Håper du får hvile iløpet av dagen da. Hosteanfall er ikke noe godt:/
Ja da lille U jeg skal snart plukke deg opp.
Nei lille frøken du skal ikke vanne blomstene med såpeboblevann
Ja, jeg vet du kjeder deg eldsten, men sa du ikke at XXX kom hjem igjen i går, hvorfor drar du ikke dit?
Nei dere får ikke datamaskin nå, dere bør være ute i dette fine været.
Ikke vekk pappa er dere snille, han trenger virkelig å få sovet litt
Den har vi settJeg syns egentlig den vi så i går var litt bra, "Edge of Tomorrow".
Kjenner du til "Groundhogg day"?
Litt det samme opplegget med aliens og Tom Cruise...
Uff så hjerteskjærende...Veldig. Var nesten så han gråt da den dødegikk å leta etter den lenge
Jeg likte den veldig godt, ligger på NetflixDen har vi sett
Neei, tror ikke jeg har sett den. Bra?
Hei snuppaHei på dere :-D
Vært en flott første feriedag!
Finn tak i det siste vi trengte til stua, og har kost oss ute i finværet :-D
Hadde håpa det holdt noen dager, men yr har visst ombestemt seg![]()
Men jeg har fått så sinnsykt vondt i ryggen, aner ikke hvorfor!
Tror jeg skal ned i kjelleren og finne meg en tennisball og plassere den under hofta som er vond og se om jeg får løst litt opp i triggerpunktene...
God morgen... Her hadde man gått glipp av noen sider med skravling gitt![]()
God morgen snupperJippi, i dag startet dagen først kl 6![]()
Lite tid til netflix om dageneJeg likte den veldig godt, ligger på Netflix![]()
MakanNeh, dårlig med tegn her... Jeg var ihvertfall ikke sanndrømt![]()
Makanjeg var jo helt sikker!!
![]()
Oi, så deilig start på dagenMed gubben og eldste borte kunne jeg og mini sove helt til nå. Luksus!!!! Mer verdt enn en million kroner![]()
Her er det skraping av låve, luking av blomsterbed, klesvask og solSånn høvelig ferdig pakka og båret i bilen. Gjenstår bare noen småtingskal kjøre og henter mannen på jobb nl 15, og så åker vi
Hva gjør alle dere ddamer idag?
God formiddagGod "morgen"
Inntar frokost før jeg skal ut å male litt.
Noen planer hos dere i dag?
Jada, det et jo ikke så sent at man må sitte oppe og vente det i hennes verden. Det et jo en time før man legger seg, dersom man legger seg tidlig.Rimelig tid altså?![]()
![]()
Zemdium barn, så ikke egg i den men må sjekke på nytt da...Er det zendium de bruker? I den voksentannkremen er det også egg hvis jeg ikke husker feil..