FrøkenSnuppelure
Glad i forumet
Krysser fingrene for dere!Vi får krysse fingrene for at de tempe dippene våre betyr at egget graver seg ned![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for dere!Vi får krysse fingrene for at de tempe dippene våre betyr at egget graver seg ned![]()
Jeg er superivrig for å begynne å teste, men BT stripsene mine har ikke kommet enda!!Takk takk, er det noen flere som har begynt å teste? Eller er det bare meg?
ja, herlig å se stigning. Da vet man er det er på riktigWoohoo! Første milepel overstått
Grattis![]()
6 DPO er enda tidlig. JEg villa ventet til 8 DPO om du er sikker på når EL var. Jeg hadde to dager det stod om og tror egentlig jeg er en dag lengre enn jeg først regnet med.Lykke tilGikk på en smell idag og måtte bare teste
Men er 6 dpo så der var de skinnende hvitt svar som forventet egentlig. Men hjelper litt på nysgjerrigheten uansett da
Men idag våknet jeg til noe som kan minne om ligamentsmerter. Husker jeg fikk det ganske tidlig sist gang jeg var gravid og var egentlig så plaget at jeg ikke en gang kunne strekke på meg uten at det gjorde vondt. Men det er jo alt for tidlig til at jeg kan ta det som et tegn på noe som helst. Forsøker å huske om jeg har hatt slike "smerter" utenom når jeg var gravid, men husker ikke siden jeg sikkert ikke har lagt merke til eller brydd meg om det når det ikke har vært relevant. Nå sitter jeg jo og kjenner etter alle mulige symptomer så er jo like før jeg kjenner at det sparker her![]()
Når kommer de da? Jeg bestillte meg didgital i dag så håper den kommer til IKM dagen til ukaJeg er superivrig for å begynne å teste, men BT stripsene mine har ikke kommet enda!!det er for tidlig å bryr CB digital og plus som jeg har liggende.
![]()
Testeabstinenser!
6 DPO er enda tidlig. JEg villa ventet til 8 DPO om du er sikker på når EL var. Jeg hadde to dager det stod om og tror egentlig jeg er en dag lengre enn jeg først regnet med.Lykke til![]()
Jeg bestilte den rundt kl 18 på onsdag. Forrige gang var de i posten neste dag! Har en ny kopp med morgenurin stående. Kjøpte 20 billigstrips denne gangen. Har planer om å gjøre som deg og følge med på stigningen. Forrige endte i tidlig SA, hadde da svake streker de dagene jeg testet.Når kommer de da? Jeg bestillte meg didgital i dag så håper den kommer til IKM dagen til uka![]()
JA, fikk også svake sist måned og det endte i SA det og. Rakk å få utslag på digital til og med.Jeg bestilte den rundt kl 18 på onsdag. Forrige gang var de i posten neste dag! Har en ny kopp med morgenurin stående. Kjøpte 20 billigstrips denne gangen. Har planer om å gjøre som deg og følge med på stigningen. Forrige endte i tidlig SA, hadde da svake streker de dagene jeg testet.
Hvor mange DPO er du da?Da kom postmannen og jeg fikk min første blendahvite test denne PPen.Der datt jeg litt tilbake på jorda igjen. Trist når testen ikke sier det samme som jeg mener kroppen gjør! Får dehydrere meg helt til imorgen tidlig for å få ekstra konsentrert hcg!
![]()
I dag er jeg 10 dpo. Fikk også 1-2 uker på digital forrige gang. SA få dager senere. Krysser fingrene for denne gang og knallsterke streker etterhvert!Hvor mange DPO er du da?
Samme som meg det. Håper du går to streker snartI dag er jeg 10 dpo. Fikk også 1-2 uker på digital forrige gang. SA få dager senere. Krysser fingrene for denne gang og knallsterke streker etterhvert!
Hvor mange dpo?Vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste lenger jeg nåmen det er jo fint lite poeng i det egentlig når jeg tenker meg om - i alle fall på utvannet ettermiddagsurin
Men har helt vanvittig vondt i puppene og har hatt mensmurringer siden eggløsning omtrent så lov å håpe
![]()
Hvor mange dpo?
Da har jeg lagt deg tilSniker meg inn her
IKM på tirsdag den 14. Veldig lyst til å teste, men skal klare å holde meg til tirsdag så lenge ikke tr dukker opp![]()
TakkDa har jeg lagt deg til![]()