Trenger ikke hva?Javissttrenger ikke det jeg da...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke hva?Javissttrenger ikke det jeg da...
![]()
Man må jo ha sausLitt for glad i saus generelt![]()
Lurt med nett jadere skal ikke grave opp og selge noen av buskene da?
Handler ytterst sjeldent på nett da. Noe spes du pleier å handle på e-bay?
Mangler bare siste touchen?Nesten klare hvertfall
Det er detHaha! Sokker?![]()
Trenger ikke hva?![]()
Det er det![]()
Ja, det er utrolig gøySå kjekt de er så ivrige![]()
Ok.. Ja, skjønner godt du kan tenke deg det. Tar jo litt plass å ja såå mange ripsbusker. Stikkelsbær er godtJeg har gitt bort 1-2 til min kusine i alle fall, men de(n) ble visst ikke hentet i år, vi får grave opp og dumpe bort til dem til høsten kanskje...
De bærer preg av feilaktig pleie en del år, forrige eier har beskåret ved å sage av sån 20-40 cm opp i lufta, ikke helt nede med rota, så det er tett inni der av stammer. Også har jo reelt sett vi ikke beskåret idet hele tatt, og det vokser villbringebær innimellom greiene. Tror ikke det er noe å selge, men jeg gir i alle fall bort noen, skulle gjerne redusert til ca 5 jeg, og heller hatt noe stikkelsbær, og litt mer bevegelsesrom. De borteste står for tett til at man får plukket på fornuftig vis
Og det er jo positivtmå jo utnytte det man har
Ok.. Ja, skjønner godt du kan tenke deg det. Tar jo litt plass å ja såå mange ripsbusker. Stikkelsbær er godt
Jeg får vann i munn bare jeg tenker på det.Hihi, kan vel aldri bli nok kake
Hvilken kake ble servert?
Se der ja! Moro å dyrke selv!Ja, en må jo det. Jeg liker sånne ting fra hagen. Derav de... vel.... muligens 20-30 tomatplantene (jeg sådde vel opp mot 40, men noen har av ulike årsaker falt fra) de vel sikkert 5-10 chili og av uvisse årsaker bare en eneste paprikaplante i år... Og seks agurkplanter.
Det var mye forskjellig. Hørtes godt ut altJeg får vann i munn bare jeg tenker på det.
Pavlova, Marsipan, sjokolade og DE digge jordbærne![]()
Eldste kom aldri dit han heldigvis. MEN etter å ha blitt kjent med mini nå i 7 mnd regner jeg med å få igjen med renter med hanHer er midterste midt i 3 årstrassen...
Håper du får sove i kveld da. God nattNå skal det leses litt før søvnen kommer...
Snakkes imorgengod natt!
Veldig viktigSaus er viktig![]()