Skravletråd Juli.

Planlegger dere en nummer 3?

Bare husk at eldste bare kommer til å bli mer og mer selvstendig i årene som kommer og kan ikke bare lære bort rampestreker, men også hjelpe til å gi avlastning..

For eksempel:
U er urolig, og tuller ved puppen selv om han er sulten.
Mellomste trass skriker at hun vil ha saft i den koppen.
Eldste henter saft i riktig kopp og tar med mellomste opp for å leke, U får roen sin og spiser..
Er deilig når de kan hjelpe litt:)
Jeg har bare to men eldste er snart 5, og er så behjelpelig med alt, og flink å ta hensyn til lille.

Planlegger dere en nummer 3?

Bare husk at eldste bare kommer til å bli mer og mer selvstendig i årene som kommer og kan ikke bare lære bort rampestreker, men også hjelpe til å gi avlastning..

For eksempel:
U er urolig, og tuller ved puppen selv om han er sulten.
Mellomste trass skriker at hun vil ha saft i den koppen.
Eldste henter saft i riktig kopp og tar med mellomste opp for å leke, U får roen sin og spiser..

Nei, ikke akkurat. Før vi fikk lillebror så vi begge for oss tre unger, men syns at det er ganske hektisk nå, og jeg var fryktelig sliten og hadde vondt i svangerskapet. Hjelper ikke at vi bygger garasje også så mannen er mye opptatt når han er hjemme.
Men garasjen blir jo ferdig til vinteren og det er jo ikke en selvfølge at neste graviditet blir like fæl.

Takk for beroligende ord og fint eksempel! Vesla vil jo være seks år, tipper jeg, når en eventuell tredjemann kommer så hun vil jo ikke være slik hun er nå for alltid.

Back
Topp