Jo takk. Skal prøve på detHehe,kMå ha det fint på jobb da.
Er kommet oss på hytta hvor vi blir til I morgen. Da reiser vi videre. To netter på hotel og til Mikkelparken![]()
Så koselig. Har aldri vært der, jeg. Er det fint?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk. Skal prøve på detHehe,kMå ha det fint på jobb da.
Er kommet oss på hytta hvor vi blir til I morgen. Da reiser vi videre. To netter på hotel og til Mikkelparken![]()
Amerikanske, tykke pannekaker og lønnesirupVanlig sirup og vanlige pannekaker liksom??![]()
Frøkna er veldig a-menneske, U ville egentlig bare ha mat, men så hørte han frøkna og ble veldig glad, og dermed hadde vi det gåendeEr du omringet av a-mennesker?![]()
Det er jo koselig, daU er så liten enda så han vil gjerne ligge på fanget og jeg tøyser med en leke over han.
Fått lagt han litt fra meg nå
Haha. Sånn er det!Frøkna er veldig a-menneske, U ville egentlig bare ha mat, men så hørte han frøkna og ble veldig glad, og dermed hadde vi det gående
Jo takk. Skal prøve på det
Så koselig. Har aldri vært der, jeg. Er det fint?
Det klarer du godt- Underholde U
- Få i seg mat
- Få i eldste mat
- Skrive handleliste
- Skravle med dere
Alt på en gang, noen som sa multitasking?
Er det men også litt slitsomt da jeg prøver å gjøre et par andre ting også nåDet er jo koselig, da![]()
Det går på et vis.Det klarer du godt
Tror jeg er dårlig på det i dag![]()
Ja, det får du gjøreIkke vært I Mikkelparken før selv..så skal heller gi en rapport når vi har vært der![]()
Litt godt med kveldsvakter og innimellom..?Ja, jobb i kveld. Begynner klokken 14 i dag. Deilig å kunne sove lenge
Dine planer for dagen?
Ja, det er kanskje litt annet man skulle gjort også. Sånn sett er det enklere med første for da har man i det minste bare ett barn å passe på.Er det men også litt slitsomt da jeg prøver å gjøre et par andre ting også nå
VeldigJa, det får du gjøreUansett kjekt med en tur!
Det skjønner jeg godtDet går på et vis.
Gleder meg til i morgen når eldsten skal være med mannen på jobb og vi har ingen planer
Hihi, okEr en aktiv bruker av stavekontrollen.
Hadde jeg skrevet mye i den tråden hvor man ikke får rette opp feil hadde det fort blitt avslørt![]()
Ja, det er egentlig det. Da kan man nyte late formiddager.Litt godt med kveldsvakter og innimellom..?nå har farmor akkurat henta femåringen, skal på overnatting
Jeg skal til fysioterapeut idag, ellers ikkeno planer. Jo, og så skal jeg og mannen fylle ut NAV papirer ift permisjon og sånn
Så romantisk skal vi ha det når vi har barnevakt;D
De har vel hørt rykter om nært forestående fødsel så de holder seg i nærheten![]()
Ja, det er det virkelig! Og hotellfrokost..Veldigog hotel er alltid digg
![]()