Da forlater jeg dere

Å nei, så trist! :(
Håper du har god støtte rundt deg.
Stor trøsteklem til deg :Heartred
 
Veldig trist :( er så lei av at dette skal skje! 3 ganger må da holde!! Skuffelse på skuffelse gjør noe med deg :( selvom dette ikke var planlagt.
:-( Det skjønner jeg godt, får dere da noen utredning videre siden dette er 3.gangen?
Hadde en SA tidligere i år, det er så utrolig vondt å oppleve, kan ikke forestille meg å måtte oppleve det flere ganger...
 
:-( Det skjønner jeg godt, får dere da noen utredning videre siden dette er 3.gangen?
Hadde en SA tidligere i år, det er så utrolig vondt å oppleve, kan ikke forestille meg å måtte oppleve det flere ganger...
Vet ikke egentlig :( har ikke mistet 3 ganger rett etter hverandre, har gått et fult svangerskap etter de to første sa, og en medisinsk abort i juni i fjor. Og nå en sa igjen. Men skal uansett til legen om en uke, så får høre hva han sier. Eller så skulle han ringe meg etterpå :)
 
Mine va positive i 4-5 daga etter sa. De va veldig leit å høyre at du mista ♡ Masse lykke til vidare :)
Okei, den digitale har gått med fra 2-3 til 1-2 nå. Så alt håp er nok ute nå:( tusen takk ❤️
 
Vet ikke egentlig :( har ikke mistet 3 ganger rett etter hverandre, har gått et fult svangerskap etter de to første sa, og en medisinsk abort i juni i fjor. Og nå en sa igjen. Men skal uansett til legen om en uke, så får høre hva han sier. Eller så skulle han ringe meg etterpå :)
Uff, ønsker deg masse lykke til videre - jeg tror og håper alt går veien neste gang :)
 
Min hcg gick inte ner på flera veckor..Men den ska väl gå ner dubbelt varannan dag .
 
Huff så trist å høre :( sender deg en god klem!
 
Så trist. Lykke til videre.
 
Så trist å høre :( Lykke til videre!
 
Hvor lenge etter en sa er tester positive? :( noen som vet?
På mine to SA forige gang, var testene negative dagen før/samme dag som blødning, men det var tidlige SA da, kort tid etter IKM. Kommer ann på hvor høyt HCG har rukket å bli.
Men om du tar 2 analoge, 2 dager på rad, så får du en god indikasjon på om det stiger eller synker, etter om strekene blir svakere eller ei.
Sender en klem <3
 
Back
Topp