Babynest

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Noen her som lager det, og kan gi meg en lett oppskrifg? Mine snille besteforeldre har kjøpt symaskin til meg, å vesla har snart slitt ut det nestet hun har.
Jeg trenger det lettvindt fordi jeg omtrent aldri har tatt i en symaskin :F

Jeg fant en oppskrift på en blogg som jeg fulgte. Husker bare ikke hvilke blogg :P

Kjøpte symaskin og hadde ikke sydd siden skoletida så absolutt ikke dreven.... Kunne nok blitt finere sømmer men det bryr ikke lillemor seg om ;)

Lykke til :-)

Er ikke stoff og stil her...

Du får bestilt på nettsidene:)
Ellers så er det mange gratisoppskrifter på blogger rundt omkring. Bare google oppskrift på babynest. De er stort sett veldig greie å følge:)

Bare å google DIY babynest eller lignende. Kommer opp masse :)

Det mønsteret som Stoff og Stil selger er veldig lite, bare til informasjon.
Jeg tok utgangspunkt i det, men gjorde det større.

Hvor mye større? :) jeg har nettopp laget med 75*60 +15 på enden.
Oi, det husker jeg ikke helt, men jeg la på noen cm på kantene rundt hele veien, og de måler nå 16-17 cm fra kantsømmen inne til båndet utenpå. Var det forståelig?

Det er i alle fall stort nok til at jeg kan bruke det noen måneder til (babyen her er 3,5 måneder nå), og det ville vært for lite om jeg ikke hadde lagt til noen cm i hvert fall. Kan jo snurpes sammen i begynnelsen, så vil ikke være for stort da uansett.

Oi, det husker jeg ikke helt, men jeg la på noen cm på kantene rundt hele veien, og de måler nå 16-17 cm fra kantsømmen inne til båndet utenpå. Var det forståelig?

Det er i alle fall stort nok til at jeg kan bruke det noen måneder til (babyen her er 3,5 måneder nå), og det ville vært for lite om jeg ikke hadde lagt til noen cm i hvert fall. Kan jo snurpes sammen i begynnelsen, så vil ikke være for stort da uansett.

Skjønner :)

Back
Topp