Nei, men det hadde litt sammenheng med at jeg egentlig allerede hadde spist kveldsmat daDet var jo ikje mye!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men det hadde litt sammenheng med at jeg egentlig allerede hadde spist kveldsmat daDet var jo ikje mye!!![]()
Så nå får hun mor slappet av littFerdig med spillekveld med guttaboys, nå er kengubarne ti seng å jeg ser unge mødre
Så innmari koselig du har det
Hadde bekken plager du?Jeg hadde veldig koselig barselgruppe,men glad vi ikke trillet superlangt.Da kunne jeg ikke værme.
Er så lat at jeg ikke alltid gidder å rette detVelger det her også noen ganger![]()
Tar litt ekstra tid ogsåEr så lat at jeg ikke alltid gidder å rette det![]()
Skriver bokmål jeg ogsåGjør tidvis min også. Jeg skiver bokmål, men sier jo ikkje da.
Bitte lite grann, men for det meste regnNoen som har sett sola i dag da?
Det gidder ikke jeg heller, for det er da ikke feilEr så lat at jeg ikke alltid gidder å rette det![]()
Haha...bare kos med andre ordNei, men det hadde litt sammenheng med at jeg egentlig allerede hadde spist kveldsmat daSå var jo egentlig ikke sulten i det hele tatt
![]()
Noen som har sett sola i dag da?
Jeg har ikke sett den :/Bitte lite grann, men for det meste regn
Overskyet her med regn nå i kveld :/har så vidt vist seg frem her i dag. lett overskyet ute nå så håper den kommer i morra, for da blir det bytur på meg og snuppa![]()
Jepp! Nå har jeg spist Toffin ogHaha...bare kos med andre ord![]()
Flink du erDa har jeg passert 1,000, så da kan jeg endelig ta litt kveldsmat![]()
Da har jeg passert 1,000, så da kan jeg endelig ta litt kveldsmat![]()
Ikke sett den på flere dager nå :/Sol? Ikke sett noe til. Tåke og regn.