Ikke gjør det værsåsnill. Som oftest går det bra men ikke alltidHar lyst til å tjuvstarte jeg også, hehe.16.juli er jo ikke så lenge til, da.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gjør det værsåsnill. Som oftest går det bra men ikke alltidHar lyst til å tjuvstarte jeg også, hehe.16.juli er jo ikke så lenge til, da.
![]()
mannen går hvertfall ikke dit.Da har jeg den perfekte løsningen til deg.
Har prøvd den ut så vet den fungerer.
1. Skriv liste over det dere trenger med hylleplassering.
2. Gi listen til mannen
3. Kjør til Ikea og hiv ut mannen
4. Kom tilbake 1,5 timer
5. Få mannen til å laste inn i bilen
Når var det deres kom til verden igjen?
For å være helt ærlig spøkte jeg med det først at han kunne gjøre det mens jeg leverte barna hos barnevakten.mannen går hvertfall ikke dit.
Ikke gjør det værsåsnill. Som oftest går det bra men ikke alltid
Ikke så lenge igjen for dere heller da, men dere bør vente litt til27 mars![]()
Å ha lyst er lovNei, tviler på jeg gjør det.Turte ikke det med storesøster heller. Men har lyst!
![]()
Det skjønner jeg at det erNei, tviler på jeg gjør det.Turte ikke det med storesøster heller. Men har lyst!
![]()
Ikke så lenge igjen for dere heller da, men dere bør vente litt til
Min har vært innom noen ganger for søsteren min men liker det virkelig ikke.For å være helt ærlig spøkte jeg med det først at han kunne gjøre det mens jeg leverte barna hos barnevakten.
Han sa ok til min stor overraskelse...
Å ha lyst er lov![]()
Var ikke mye han fikk.Ja, vi venter nok til dagen han blir fire måneder, tidligst.![]()
Grunnen til mannen min gikk med på det tror jeg er at han fikk en detaljert liste MED hylle plass.Min har vært innom noen ganger for søsteren min men liker det virkelig ikke.
Har ferie en mnd til jegÅja.Har lenge ferie du da
![]()
God kveldgod kveld damer, har dere det fint??
Mye mulig veit duDa har du vel med alt for mye da kanskje?![]()
Knekkebrød og skinkeost til jobben i morgenHva skal du ha der da?
Jippi, der var du tilbakeGod kveld
Alt bra her! Og du?![]()
Ikke is og sjokoladeKnekkebrød og skinkeost til jobben i morgen![]()

Må vel spise litt på jobb ogsåKnekkebrød og skinkeost til jobben i morgen![]()