Var det snakk om fare for sv. forgiftning?
Det var men ting så litt bedre ut på mandagen enn det gjorde før helgen. Så nå satser jeg på at ting ser ennå bedre ut i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det snakk om fare for sv. forgiftning?
Det håper vi alle, men er det det så har du kommet så langt at det er ikke noe farlig om babyen må tas ut nå.Det var men ting så litt bedre ut på mandagen enn det gjorde før helgen. Så nå satser jeg på at ting ser ennå bedre ut i dag![]()
lykke til hos legenDet var men ting så litt bedre ut på mandagen enn det gjorde før helgen. Så nå satser jeg på at ting ser ennå bedre ut i dag![]()
God dag!
Frøkna og jeg sov til 9 i dag vi, og en time senere var hun i bhg.
Jeg har malt noen lister, spist to skiver med nugatti-o) og nå sløver jeg litt..
Vurderer å lakke neglene :-D
Får håpe det ser bedre ut i dagDet var men ting så litt bedre ut på mandagen enn det gjorde før helgen. Så nå satser jeg på at ting ser ennå bedre ut i dag![]()
Wow flink du er.Mangler bare topplakken, men det svarte må tørke ordentlig merka jeg..
Vis vedlegget 125353
Vis vedlegget 125354
Mangler bare topplakken, men det svarte må tørke ordentlig merka jeg..
Vis vedlegget 125353
Vis vedlegget 125354
Det håper vi alle, men er det det så har du kommet så langt at det er ikke noe farlig om babyen må tas ut nå.
lykke til hos legen![]()
Mangler bare topplakken, men det svarte må tørke ordentlig merka jeg..
Vis vedlegget 125353
Vis vedlegget 125354
Sommerfuglene er neglestempel ;-)Wow flink du er.
Hvordan klarer du å få til de sommerfuglene?
Jo takkDet ble jo tøft![]()
Ikke noe bulder her heller idagMen det er jo brajo jeg hadde hatt det bedre om det snart ville buldre men ellers helt fint
![]()
Jo takk![]()
Litt vrient å få til helt tydelige trykk på hele sommerfuglen men.
Takk for detHa en fin jobb dag![]()
Hvor reiser du??Gikk nettopp opp for meg at je reiser på søndag!!! Må få opp farta på skravlinga altså!!
Oi, så kul!!Gleder meg til den her kommer i posten og skal tetes ut på bursdagen til kb
![]()
Ikke noe bulder her heller idag![]()