Barnehage

Husker du om det gikk greit? :D

Det gikk veldig greit :) Vi begynte med et par timer første dagen, og da var jeg der hele tiden. Så litt mer dagen etter, og da tror jeg at jeg dro litt på slutten så hun fikk være alene. Dag tre mener jeg på at hun var der alene, i alle fall mesteparten av dagen. Alt gikk veldig fint :)

Brukte tre dager.
Første dagen var vi der ett par timer
Andre dagen var vi der ett par timer og han sov
Tredje dagen var vi der og DE la han.

Minste tror jeg er ferdig innkjørt etter å ha vørt med på levering og henting av eldste:p

Samme min kommet til å være. Synes de er så små da :eek:
Ja, syntes selv han va alt for liten til å gå i bhg. Men vi va nødt til det. Nå er han 5 år og elsker å være der, så det e nu godt å se. Stort sett alle hans venner fra småavdelingen er på storavdelingen han er på nå så han har det bra der :)

Det gikk veldig greit :) Vi begynte med et par timer første dagen, og da var jeg der hele tiden. Så litt mer dagen etter, og da tror jeg at jeg dro litt på slutten så hun fikk være alene. Dag tre mener jeg på at hun var der alene, i alle fall mesteparten av dagen. Alt gikk veldig fint :)
Så godt å høre at dere har positive erfaringer!

Brukte tre dager.
Første dagen var vi der ett par timer
Andre dagen var vi der ett par timer og han sov
Tredje dagen var vi der og DE la han.

Minste tror jeg er ferdig innkjørt etter å ha vørt med på levering og henting av eldste:p
Hvordan gikk leggingen? Her ammer han super døSig før hver dupp...og legges i seng. Så blir overgang ja :p

Ja, syntes selv han va alt for liten til å gå i bhg. Men vi va nødt til det. Nå er han 5 år og elsker å være der, så det e nu godt å se. Stort sett alle hans venner fra småavdelingen er på storavdelingen han er på nå så han har det bra der :)
Skjønner det. Må man så må man. Mye positivt med barnehage da!

Var vanlig 3 dagers tilenning, hadde bare trengt en sånn egentlig
Lurer litt på om dere da hr hatt barnevakt? Lille her har bare blitt passet 3-4 ganger av bestemor i sånn 1 time om gangen. Så sikkert jeg som hAr seprasjonsangst:p

Lurer litt på om dere da hr hatt barnevakt? Lille her har bare blitt passet 3-4 ganger av bestemor i sånn 1 time om gangen. Så sikkert jeg som hAr seprasjonsangst:p
Helt normalt at mødre gruer seg masse til bhg-start. Har selv grått noen tårer ved levering og :P
Som de sier i bhg, så er det værst for foreldre. ;)

Helt normalt at mødre gruer seg masse til bhg-start. Har selv grått noen tårer ved levering og :p
Som de sier i bhg, så er det værst for foreldre. ;)
Ja. Garantert. De blir jo brått så
Store...ut av rede for første gang liksom:p

Her har ikke ettåringen vår begynt i barnehage ennå. Kjenner jeg gruer meg veldig!

Da min eldste begynte brukte vi omtrent to uker på tilvenning.. Han var 8 mnd, så det tok litt tid. I tillegg hadde han bare korte dager..

Nest eldste trengte bare tre dager.. Var der med henne dag 1, dag 2 ca halve dagen og dag 3 alene kort dag.. Hun var 20 mnd da hun startet i barnehage.. :)

Her har ikke ettåringen vår begynt i barnehage ennå. Kjenner jeg gruer meg veldig!

Da min eldste begynte brukte vi omtrent to uker på tilvenning.. Han var 8 mnd, så det tok litt tid. I tillegg hadde han bare korte dager..

Nest eldste trengte bare tre dager.. Var der med henne dag 1, dag 2 ca halve dagen og dag 3 alene kort dag.. Hun var 20 mnd da hun startet i barnehage.. :)
Da er vi 2 :( når er din født? Har du kjøpt inn til start ennå?

Da er vi 2 :( når er din født? Har du kjøpt inn til start ennå?

Han er født 16.juni, så har nesten akkurat fylt året.. Har alt vi trenger av utstyr til barnehagestart i allefall.. Vi var litt sene med å søke plass også, så vi krysser alt for at han får plass, samtidig som mammahjertet sier nei.. Hardt å gi slipp på småtrollene sine <3

Back
Topp