Mulig jeg burde det.Du får sende de en mail og høre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg burde det.Du får sende de en mail og høre
Vi drar snart så da blir det vel ikke før ferien her hellerDa blir det vel ikke før etter ferien
Var på butikken i dag.
Å legge ut svaret herMulig jeg burde det.
Jo, men hjernen min har litt for lett for å tenke koffert så det spiller egentlig liten rolle hvilken betydning de prøver å fremheve for min del. Fikk fnatt for detHaha, ja også de modellene di hadde valgt. Ler meg skakk. For regner jo med det er "stay hard" som I "fortsett å være tøff" og ikke den andre tolkningen av "stay hard".
Sant det, har noe å glede seg til daVi drar snart så da blir det vel ikke før ferien her heller
Det danske har jeg bare sett, fristet ikkeSånn sett er jeg "heldig".
Vil ikke ha vanlig norsk sjokoladepålegg så blir ikke fristet i butikken.
Jeg SKAL ha det danske som er slike plater man legger oppå brødskiven, ikke smører.
Manne humor rettet mot andre mennJa, altså enten for frekk, eller på grensen til barnslig. Kommer an på hvilke hard de referer til.
Har vel i grunn det. Om jeg ikke kjøper i morgenSant det, har noe å glede seg til da![]()
Har bare funnet det et sted, og det er på StrømmenOkei. De har jeg aldri sett før. Får du kjøpt det i Norge da?
Vurderer det jeg ogsåHar vel i grunn det. Om jeg ikke kjøper i morgen![]()
Okei. Smaker det mer som vanlig sjokolade da eller?Har bare funnet det et sted, og det er på Strømmen
Trorjeg må spørre mannen om ha han synes om navnetJa, altså enten for frekk, eller på grensen til barnslig. Kommer an på hvilke hard de referer til.
Dit hjernen min også gikk.nei, nok reklame nå.Jo, men hjernen min har litt for lett for å tenke koffert så det spiller egentlig liten rolle hvilken betydning de prøver å fremheve for min del. Fikk fnatt for det![]()
Haha får se hvem som kjøper først daVurderer det jeg også![]()
Hehe, gjør det!Trorjeg må spørre mannen om ha han synes om navnet
Hadde dratt i kveld, om det ikke regnet så myeHaha får se hvem som kjøper først da
Jeg gidder ikke i kveld!Hadde dratt i kveld, om det ikke regnet så mye![]()
Ikke jeg heller, tror ikke regnet gir seg med det førsteJeg gidder ikke i kveld!