Vi hadde blomkål men ostesaus, erter og baconHva hadde dere ti middag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde blomkål men ostesaus, erter og baconHva hadde dere ti middag?
Blir fristet av alt nå som jeg er sultenVi hadde blomkål men ostesaus, erter og bacon
Syns "Stay hard" kanskje er et litt for frekt navn på en herrebutikkAndre som syns "stat hard" er et spennende navn på nettbutikk for herreklær ?
Edit: stay hard! Så nettopp reklamen. Stat hard. Det var ikke så ille.
Syns det er veldig godt, og ungene sluker det selv om det for det meste er grønnsaker..Blir fristet av alt nå som jeg er sulten![]()
Nam, nam, nam..Rundstykke med sjokade![]()
Lurt med noe sånt daSyns det er veldig godt, og ungene sluker det selv om det for det meste er grønnsaker..
Jeg har ikke noen av delene i husNam, nam, nam..
Bare syns vi er tomme for rundstykker
Ååå sjokade er lenge siden jeg har spistRundstykke med sjokade![]()
Den er så tåpelig at jeg får neller. så reklame forrige ukeAndre som syns "stat hard" er et spennende navn på nettbutikk for herreklær ?
Edit: stay hard! Så nettopp reklamen. Stat hard. Det var ikke så ille.
Det er det her også.har egentlig aldri slikt pålegg i hus, men har blitt fristet på butikken flere ganger nå. Mulig jeg må kjøpeÅåå sjokade er lenge siden jeg har spist
Ja, alt er relativt, men guttungen skal til tannlegen 9.30 etter frokost og nypussede tenner, også skal vi rett til mine foreldre med ungene fordi jeg skal ha bilen på service klokken 11Opp tidlig, jeg trodde du hadde ferie nå, jeg
Haha, ja også de modellene di hadde valgt. Ler meg skakk. For regner jo med det er "stay hard" som I "fortsett å være tøff" og ikke den andre tolkningen av "stay hard".Den er så tåpelig at jeg får neller. så reklame forrige uke
Tror jaggu jeg må det også en dagDet er det her også.har egentlig aldri slikt pålegg i hus, men har blitt fristet på butikken flere ganger nå. Mulig jeg må kjøpe![]()
Hva er middagen i dag
Her snakkes det om løst og fast som vanlig![]()
Du får sende de en mail og høreHaha, ja også de modellene di hadde valgt. Ler meg skakk. For regner jo med det er "stay hard" som I "fortsett å være tøff" og ikke den andre tolkningen av "stay hard".
Da blir det vel ikke før etter ferienTror jaggu jeg må det også en dag
Sånn sett er jeg "heldig".Det er det her også.har egentlig aldri slikt pålegg i hus, men har blitt fristet på butikken flere ganger nå. Mulig jeg må kjøpe![]()
Er godt det også daBlir hamburger og pommes frites her idag![]()
Ja, altså enten for frekk, eller på grensen til barnslig. Kommer an på hvilke hard de referer til.Syns "Stay hard" kanskje er et litt for frekt navn på en herrebutikk
Hadde store problemer med å holde meg første gang jeg hørte den reklamen, men den har sin effekt da jeg husker det
Okei. De har jeg aldri sett før. Får du kjøpt det i Norge da?Sånn sett er jeg "heldig".
Vil ikke ha vanlig norsk sjokoladepålegg så blir ikke fristet i butikken.
Jeg SKAL ha det danske som er slike plater man legger oppå brødskiven, ikke smører.