Det pleier de vel i voksensengaHavnet i senga vår nå i kveld, så håper hun sover godt![]()
Ihvertfall her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det pleier de vel i voksensengaHavnet i senga vår nå i kveld, så håper hun sover godt![]()
Masse forsinkelser..Skjer det noe der da?
Håper hun sovnerBah.., der våknet snuppa igjen.. Får vel logge av og ta kvelden...
God natt!
Hun er 3 år... Våknet igjen nå, så nå er vi tre stk i senga... Hurra![]()
Sov godt søte duTar kvelden her... Snakkes imorgen
God natt alle![]()
Hehe, det går ikke... Da våkner hun bareBlæ.Bær henne i egen seng når hun har sovnet?
He he var bare tull altsåsyns du de blir stilla ner du kommer in?
Det hadde vi periodevis også. Vi har 180 da, men småtrangt ble det. Det gikk nå bra da. Det er nesten verre NÅ med begge to oppi, og med babyen til vinteren går det ikke, så vi må stramme inn igjen på den vi hadde i vår om at våkne på natta=tilbake i egen seng, mer eller mindre morgen, ok å komme inn. Eldstemann hadde den helt ok, men np spørr han også er jeg ikke våken også svarer faren i halvsvøvne, og vips, så er han der etter nattas dotur en gang eller tre i uka. Sist de kom begge rømte jeg ut i hans seng... da ville lillesøster være med meg, så hun godtok sin (de deler rom)
Ja jeg gjorde visst detSkremte du bort alle?
Haha Va driver du med?He he var bare tull altså
Nei ikke det jeg vetHaha ...du er frekk altså![]()
Hehe, det går ikke... Da våkner hun barelight sleeper
![]()
Får danne vår egen klubb tror jegPleier å være sånn når jeg kommer også
Skal vi ta det personlig tro?!![]()
Ble stille når jeg kom inn selvfølgelig
Akkurat rocket littHe he var bare tull altså
Aha. Så det var derfor jaHoho, det er fordi vi snakket om deg.![]()
De er jammen ikke snaue, KenguAha. Så det var derfor ja