ALN89
Forumet er livet
Tok vel 45-60 min... Hun sovnet flere ganger, men våknet i det jeg rørte på meg.. Men har sovet siden nåHehe, ikke så lett da med skilt.Tok det lang tid å få ungen til å sovne igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok vel 45-60 min... Hun sovnet flere ganger, men våknet i det jeg rørte på meg.. Men har sovet siden nåHehe, ikke så lett da med skilt.Tok det lang tid å få ungen til å sovne igjen?
Jeg fant en sleltaforskningsperm hvor noen hadde spora deg tilbake til mine forfedre tilbake til 1600tallet! Artig! Har i hvertfall noen aner fra TysklandOg jeg har stamtreet mit som viser at vi dro fra Belgia på 1600-tallet![]()
Ha ha da får du bare tåle at den er tørr
Akkurat logget av på jobben, nå venter dyna. God nattHei hei Va gjør dere?
Jeg fant en sleltaforskningsperm hvor noen hadde spora deg tilbake til mine forfedre tilbake til 1600tallet! Artig! Har i hvertfall noen aner fra TysklandSynes sånt er spennende
![]()
Det er nok lurt ja! Så jeg skulle legge meg tidlig idag jeg. Men så gror jeg liksom fast i sofaen på kvelden, og da drøyer jeg ofte litt for lenge med å reise meg og komme meg på badet og i seng.. Nå var mannen gått på badet da, så får vel følge etterKanskje bare legge seg da og samle energi til i morgen
Vi gikk fra 150 til 180. Det var deiligDet var nok lurt.Hva slags seng har dere?
Hehe, savner en større seng...
Jenta vår ligger helst på siden mens hun skyter ut baken .![]()
Nei!!! Kanke spise gulost når man har lyst på noe godtHaha, gulost? Det er jo bare "vanlig" pålegg...ikkeno spesielt med det![]()
Var noen andre uti slekta et sted som hadde drevet med slektsforskning. Ingen aning hvordan de har gått frem!Hvordan gjør man det? Spore seg selv tilbake, mener jeg
HeiHei hei Va gjør dere?
Skremte du bort alle?Ble stille når jeg kom inn selvfølgelig
Hvitost med paprikaaaa <3Nei!!! Kanke spise gulost når man har lyst på noe godt![]()
Nei!!! Kanke spise gulost når man har lyst på noe godt![]()
Hvitost med paprikaaaa <3
Det er veldig godtHvitost med paprikaaaa <3
Man følger kirkebøkene bakover i tiden.Hvordan gjør man det? Spore seg selv tilbake, mener jeg
Hva regner du som godt-godt da?Det er godt! Men ikke godt nok når man har lyst på noe godt-godt![]()
Haha ...du er frekk altsåIngen kommentar![]()
Krysser fingre for detDet håper jeg også. Hun vært ganske snørrete i det siste, men jeg håper ikke hun brygger på mer:/