Gravid, men ingen symptomer?

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Er det flere enn meg som ikke har noen symptomer? Jeg er verken trøtt eller kvalm. Jeg har tvert i mot fått mer overskudd og sover mindre. Begynner liksom på å tvile på om jeg er gravid :p Enkelte måneder tidligere har jeg hatt så mange symptomer at jeg har vært sikker på at jeg var gravid, men når jeg nå er gravid så har jeg ingen plager.
 
Er det flere enn meg som ikke har noen symptomer? Jeg er verken trøtt eller kvalm. Jeg har tvert i mot fått mer overskudd og sover mindre. Begynner liksom på å tvile på om jeg er gravid :p Enkelte måneder tidligere har jeg hatt så mange symptomer at jeg har vært sikker på at jeg var gravid, men når jeg nå er gravid så har jeg ingen plager.
Her veksler det litt. Noen dager er jeg i tvil om jeg faktisk er gravid, men ofte får jeg et urasjonelt irritasjonsutbrudd, sliten i korsryggen, ømme pupper, noen stikk i magen her og der. Og i morges synes jeg soverommet lukta en blanding av promp, blod og metall. Og måtte be sambo om å ta en halspastill sånn at jeg kunne puste i samme rommet som ham. Men til nå har jeg hatt flere symptomer som "ikke gravid" enn gravid. Tok en cb digital her om dagen for å se at det hadde skiftet fra 1-2 til 2-3. Da fikk jeg litt mer ro i sjela! :)
 
Mitt verste symptom per nå er at brystene er utrolig ømme om kvelden når eg skal legge meg.Eller så tester eg av og til for og se at alt er som det skal ;) Husker at symptomene kom med et brak når eg kom i uke 6 forrige sv.skap, da ble eg ganske uvel men spydde aldri
 
Mitt symptom er egentlig at mensen ikke kommer. Spratt opp nå 0630 og føler meg FRESH :)

Igår merket jeg stølhet i magen utover ettermiddagen og kvelden, men nå er det borte igjen. Kommer vel iløpet av dagen. Ellers er det bare å nyte å ikke ha noen plager :)
 
Här är det olika varje dag ..i går kände jag massor hela dagen och var väldigt sliten..i dag så är det inget speciellt förrutom ömma bröst som alltid varit där. Men jag ska inte klaga :p

Pang säger det väl så kommer allt möjligt av symptomer :D
 
Er det flere enn meg som ikke har noen symptomer? Jeg er verken trøtt eller kvalm. Jeg har tvert i mot fått mer overskudd og sover mindre. Begynner liksom på å tvile på om jeg er gravid :p Enkelte måneder tidligere har jeg hatt så mange symptomer at jeg har vært sikker på at jeg var gravid, men når jeg nå er gravid så har jeg ingen plager.

Har det på akkurat samme måte! ;) Er 6+1 i dag og kjenner ingenting. I starten hadde jeg litt murringer i magen og var svimmel. Dette har gått over, og det eneste symptomet jeg har nå er litt ømme pupper.
Hvor langt er du på vei? :)
 
Har heller ingen bestemte symptom som tidligere, så er litt bekymra for det. Så måtte ta ny test i dag bare for å sjekke. Fortsatt gravid sa den ❤️
Spent på ultralyd for å bekrefte at det spirer og gror som det skal!
 
Jeg er i følge cb-digital 1-2 uker på vei. Er litt trøtt og har litt ømme bryter, ellers ingen symptomer. Er første gang, så jeg er nok litt ekstra nervøs
 
Er det flere enn meg som ikke har noen symptomer? Jeg er verken trøtt eller kvalm. Jeg har tvert i mot fått mer overskudd og sover mindre. Begynner liksom på å tvile på om jeg er gravid :p Enkelte måneder tidligere har jeg hatt så mange symptomer at jeg har vært sikker på at jeg var gravid, men når jeg nå er gravid så har jeg ingen plager.
Hadde ingen symptomer de første månedene med sønnen min. (Utenom mageknip ved frokost) Eneste symptomet var uteblitt mensen :)
Har verken dette eller forrige svangerskap opplevd ømme pupper heller.
Denne gangen har jeg Vært litt småkvalm. Ganske annerledes enn sist :)
Nyt symptonfritt svangerskap :) er like normalt som masse symptomer :)
 
Har det på akkurat samme måte! ;) Er 6+1 i dag og kjenner ingenting. I starten hadde jeg litt murringer i magen og var svimmel. Dette har gått over, og det eneste symptomet jeg har nå er litt ømme pupper.
Hvor langt er du på vei? :)
i dag er jeg 5 uker på vei :) har aldri vært gravid før så jeg aner jo ikke hvordan det skal kjennes ut :p
 
Unntatt litt murringer er det kun uteblitt mens og positiv test som forteller meg at jeg er gravid. Sist hadde jeg veldig ømme pupper og var råtrøtt. Jeg ammer ettåringen fortsatt, så jeg håper jeg slipper ømme pupper. Og det er helt greit om jeg slipper den ekstreme trøttheten, siden lillemann driter i om jeg er trøtt når han vil ha oppmerksomhet. :p
 
Har heller ingen bestemte symptom som tidligere, så er litt bekymra for det. Så måtte ta ny test i dag bare for å sjekke. Fortsatt gravid sa den ❤️
Spent på ultralyd for å bekrefte at det spirer og gror som det skal!

Samme her. Vil på tidlig ultralyd for å skjekke at alt er som det skal. jeg skal ta en clearblue digital i morgen for å få det bekreftet en gang til :)
 
Jeg er i følge cb-digital 1-2 uker på vei. Er litt trøtt og har litt ømme bryter, ellers ingen symptomer. Er første gang, så jeg er nok litt ekstra nervøs
Første gang her også :) Gleder meg til uke 13 for da er vi forbi de ukene med størst sjanse for Sa.
 
Hadde ingen symptomer de første månedene med sønnen min. (Utenom mageknip ved frokost) Eneste symptomet var uteblitt mensen :)
Har verken dette eller forrige svangerskap opplevd ømme pupper heller.
Denne gangen har jeg Vært litt småkvalm. Ganske annerledes enn sist :)
Nyt symptonfritt svangerskap :) er like normalt som masse symptomer :)
Er jo tidlig enda, så det kommer nok noen symptomer snikene. Har aldri hatt ømme bryster (kun brystvorter) ved mensen så derfor tenkte jeg at hvis jeg fikk ømme bryster så var det et tegn på at jeg var gravid. Men ingen forandring i brystene :)
 
Jeg skulle skulle jeg var dere :sorry: Jeg er superkvalm, dårlig , vondt i magen, vondt i puppene, vont i hodet, feber innimellom. Det er første gangen min også og jeg har det helt forferdelig! :meh:. Er så utrolig oppblåst i magen også at jeg ser 3 mnd på vei ut! Det går nok over snart :)
 
Jeg skulle skulle jeg var dere :sorry: Jeg er superkvalm, dårlig , vondt i magen, vondt i puppene, vont i hodet, feber innimellom. Det er første gangen min også og jeg har det helt forferdelig! :meh:. Er så utrolig oppblåst i magen også at jeg ser 3 mnd på vei ut! Det går nok over snart :)

Skulle faktisk ønske at jeg hadde noe av det, da hadde jeg følt meg litt tryggere! Det gir seg nok etterhvert, skal du se :)
 
Skulle faktisk ønske at jeg hadde noe av det, da hadde jeg følt meg litt tryggere! Det gir seg nok etterhvert, skal du se :)

De kommer i rykk og napp, her er det ikke morgenkvalme, men utoverdagen kvalme! De kommer nok til deg også:D Håper bare du ikke får så mange og for mye!
 
Alle er vel ulike... Som fullstendig fersk i dette "gamet" er det veldig spennende å høre hva andre går gjennom :)
 
Back
Topp