Jippi, så flottHagemøblne på plass på nybeiset terasse. Hurra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, så flottHagemøblne på plass på nybeiset terasse. Hurra
Blæææh, kjipt...De har rotet noe grusomtogså hadde de med seg to hunder, så nå er det hår overalt!!
Så deilig med ferie da
Kos dere!
Det håper jeg ogsåMen men. Håpe det kun er noen dager![]()
Han vil ha dårlig vær?sELVOM mannen her blir vel fornøyd![]()
Hvorfor det??Du får prøve en dag da (om du klarer)![]()
![]()
Var deilig detDet hørtes jo greit ut![]()
Hehe...ja?!Er du innom hver dag?
Ikke nødvendigvis dårlig, men ikke så varmt nei...han kan ikke fordra varmeHan vil ha dårlig vær?![]()
Må vel ha noen pauser også. Kan få belastningsskade med så mange innleggHvorfor det??jeg liker meg jo her
![]()
Synes det er helt greit om det ikke er alt for varmt jeg også, men deilig med sol. Så lenge vi slipper regn og sur vind hver dag så.Ikke nødvendigvis dårlig, men ikke så varmt nei...han kan ikke fordra varme![]()
Selvfølgelig ville jeg høre detVar vel det du ville høre
Han kunne vel bare tenkt seg opphold, og ingen solSynes det er helt greit om det ikke er alt for varmt jeg også, men deilig med sol. Så lenge vi slipper regn og sur vind hver dag så.
Hadde jeg hatt flagg så hadde jeg gjort detFlagger du?
Takk for omtanke, men tror det går fint altsåMå vel ha noen pauser også. Kan få belastningsskade med så mange innlegg![]()
![]()
Det er kjedeligOverhode ikke
Blir så frustrert!
Oppholdsvær hjelper, men godt med litt sol når det er sommerHan kunne vel bare tenkt seg opphold, og ingen sol![]()
JaDet er kjedelig![]()
Tusen takk, fått oss litt mat nå, håper humøret på alle stigerHåper turen går fint![]()