Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåFår meg alltid en god latter av de![]()
Hun er bare veldig uinteresert dessverreÅh, kjipt :/ noe som skjedde etterhvert eller var det sånn hele veien?
God natt!! Sov godt og drøm søtt om ossNå stuper jeg i seng, håper jeg har riktig tall
Hun er bare veldig uinteresert dessverre
Nei ikke jeg hellerTakker ikke nei til flere slike dager.![]()
Jeg også![]()
Skal prøver på detGod natt!! Sov godt og drøm søtt om oss![]()
Ikke lett å huske, nei. Og ikke alltid greit å sitte så lenge oppe heller.Glemselshode som jeg er setter jeg liksågodt tven på serieopptak av ylvis. Kommer jo aaaldri til huske det hver kveld![]()
Har heldigvis andre besteforeldre som bryr segÅh, sånn sett. Så kjedelig at det var sånn :/
Får synga dom gutten min på snart 3 gjør. RAIN RAIN go AWAYTror det skal regne her ogsåmen gjenstårå se
Ikke lett å huske, nei. Og ikke alltid greit å sitte så lenge oppe heller.
Har heldigvis andre besteforeldre som bryr seg
Godt å høre det er flerevi er som regel alltid våkne til rundt 12. blir ofte en film eller episode av et eller annet vi setter på for sent på kvelden og bare måå se ferdig![]()
Vi skal til svigermor og mannen.Hva skal dere i helgen da?
Godt å høre det er flereog så blir jeg sittende her og skravle.
Oi, da blir det seint! De varer jo lengeSamme herNå har samboer bestemt at vi mååå se siste episode games of thrones før vi legger oss. Så blir en skikkelig sen kveld her
da blir det ekstra skravling
![]()