Ylvis er best! Åh, jeg elsker de guttaDa såda vet jeg hva de neste mange kveldene blir opptatte til da
synes jo det er gøy å se på
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ylvis er best! Åh, jeg elsker de guttaDa såda vet jeg hva de neste mange kveldene blir opptatte til da
synes jo det er gøy å se på
![]()
Ja de var ganska torra så glad blev de vælDa ble nok blomstene gladeer egentlig på vei i seng, men så begynte ylvis på tv
![]()
Mangler 8 nå.!Godt jobba![]()
Herlig.! sånn var ikke min...AbsoluttHun er jo også i ekstase over at hennes sønn og jeg skal få vårt første barn så hun blir bestemor igjen. så gøy når hun gleder seg så
hun og min mor er visst gode venner også, så de snakker og møtes endel. Snakker om kommende babyen
![]()
Det gjorde de nokJa de var ganska torra så glad blev de væl![]()
Ja såg ut som att de trengde detgodt for blomstene å fålitt vann i denne varmen
Hvordan da?Vi gjorde detmen aldri vært med baby på stranda før, så det ble en liten utfordring men det gikk greit
Har ikke sett på gradestokken, men det var varmt !Høres veldig fint ut.Hvor varmt har det vært hos dere idag?
Heier deg i sengMangler 8 nå.!
Mine må nok få litt i morgenJa såg ut som att de trengde det![]()
Du er grei, for nåer jeg trøttHeier deg i seng![]()
Har ikke sett på gradestokken, men det var varmt !
Ja det er vondtHar ikke sett så nøye på gradestokken heller, men det er sånn at varmen slår mot en når en går ut.![]()
Ja de syns eg stakkars blommor i denna værmen. Efter eg hade vannat de så sier Mannen de ska regna imonMine må nok få litt i morgen
Da kan du jo legge deg med god samvittighetDu er grei, for nåer jeg trøtt
Ylvis er best! Åh, jeg elsker de gutta![]()
Tror det skal regne her ogsåmen gjenstårå seJa de syns eg stakkars blommor i denna værmen. Efter eg hade vannat de så sier Mannen de ska regna imon
snart kan jeg det ja.Da kan du jo legge deg med god samvittighet![]()
Herlig.! sånn var ikke min...