Hun svarer på alt, også det som er flere sider tilbake . Tror det er triksetHun må dele triks med oss andre![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun svarer på alt, også det som er flere sider tilbake . Tror det er triksetHun må dele triks med oss andre![]()
![]()
Ja, det er det joTusen takk. Kjekt med en av hver<3
Er vel noe med detHun svarer på alt, også det som er flere sider tilbake . Tror det er trikset
Jepp, knust safarikjeks, ost, krem og jordbærSafarikake?
Ferdig så fort?
Gidder ikke å prøve engangSå langt tror jeg ikke du klarer kaste![]()
Ikke jeg hellerEr vel noe med det
Jeg orker ikke lese over alt jeg![]()
Jepp, ferdig på 15 minutterJa og veldig enkel![]()
ah skjønner.Hvordan går det med pappaen?Ja, broderen måtte hjem å legge unger om mamma skulle besøke pappa på sykehus... Så ble litt amputert
Men holdt jo på siden 4 da![]()
Det burde duMå nok prøve den engang kjenner jeg![]()
Har fått både is og jordbær så det ordna seg herGidder ikke å prøve engang![]()
er jo så gøy å handle småttfrister enda å kjøpe mer enda jeg nok har endel i de minste str.
Hvor gammel er gutten din da?
Har dere fått tenkt på hvilken vogn du skal ha?
Har også maxicosi bilstolvogna ble ei emmaljunga city cross
mannen som valgte den ut (og til min lykke var det den jeg har gått å sett på på egenhånd maaange ganger tidligere - i nøyaktig samme farger )
![]()
Det er kjempe godtSkjønner jeg godt! Ble sulten jeg nå. Tror jeg må gå og steke noen egg!
Skal lage en dag igjen jeg ogsåJepp, ferdig på 15 minutter![]()
ah skjønner.Hvordan går det med pappaen?
Mannen duger nok til det jaJa.. Glemte jo at jeg faktisk må reise meg fra sofaen først da! Sende mannen på kjøkkenet kanskje?![]()
Ugler er nusseligeDen var kjempesøt!
Har en jente på 3 årHar du flere fra før eller? Vi har en femåring fra før vi. Skolestarter til høsten![]()
Nei, stemmer det...du er rarTviler jeg på, er ikkeglad ikake
Sprek du er daBle sliten av en time med fotball og itt løping i tillegg...