Skravletråd Juli.

Jøss, hvor i verden bor du? Her er det knallsol, men det blåser en del i dag.

Oppe i troms :p Hadde fint vær og sol igår, men stod opp til skikkelig "deppvær" idag :p

Og nå kom striregnet. Vurderer å droppe å gå i postkassa i dette været :p Men venter jo på brev om keisersnittet jeg plutselig skal ha :p så må vel mote meg opp :p

Huff da:( hvor bor du??

I troms :) Fint vær igår, men idag får jeg mest lyst å bare bestille en tur til varmere vær asap. (hadde man bare fått fly :p) Striregnet kom også nå, så innedag blir det!:p

Oppe i troms :p Hadde fint vær og sol igår, men stod opp til skikkelig "deppvær" idag :p

Og nå kom striregnet. Vurderer å droppe å gå i postkassa i dette været :p Men venter jo på brev om keisersnittet jeg plutselig skal ha :p så må vel mote meg opp :p
Æsj da. Får håpe det går over snart da. Sånn er jeg med post også, bare MÅ hente den :P

Uff så Tråkigt. Typiskt en bra dag me sol 1 uke surt væder.

Æsj da. Får håpe det går over snart da. Sånn er jeg med post også, bare MÅ hente den :P

Er født nyskjerrig, så måå jo bare vite om det er kommet. Glemte å hente posten igår så det kan jo egentlig ha kommet da! kom på inatt at jeg hadde glemt det. Men tenkte det var teit å kle på seg og hente den halv fire på natta :p hahah.

Er visst meldt sånn her vær til over helga, så tviler på det går over. :p

Uff så Tråkigt. Typiskt en bra dag me sol 1 uke surt væder.

Mhm. Veeldig typisk (og vanlig her). Meldt sånn her vær til over helga, så utsiktene er ikke akkurat god for godt utevær :p

Er født nyskjerrig, så måå jo bare vite om det er kommet. Glemte å hente posten igår så det kan jo egentlig ha kommet da! kom på inatt at jeg hadde glemt det. Men tenkte det var teit å kle på seg og hente den halv fire på natta :p hahah.

Er visst meldt sånn her vær til over helga, så tviler på det går over. :p
Haha. Ingen som hadde merket om du gjorde det :P

Spørs om du ikke bør smøre deg med tålmodighet da, ja..

Haha. Ingen som hadde merket om du gjorde det :P

Spørs om du ikke bør smøre deg med tålmodighet da, ja..

Haha, man vet jo aldri :p
men måtte ut å sjekke. Søkkvåt etter den lille turen :p Ingen brev fra sykehuset desverre men fikk ihvertfall sminke i posten jeg hadde bestilt i overigår, så var jo iallefall litt verdt turen :)

Back
Topp