Gjør vel det etterhvertIkke bra. Håper du sovner snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør vel det etterhvertIkke bra. Håper du sovner snart
Ikke noe søvn på meg![]()
Jeg sovna. Nettbanker er ulike, så det vet jeg ikke, ligger de som betalte er det vel gått betaling siden du gjorde det daDe er ikke lenger på kontoen min hvertfall... regningen ligger under kategorien betalte regninger eller noe. Så hvor finner jeg da evt dette?
Jeg sovna. Nettbanker er ulike, så det vet jeg ikke, ligger de som betalte er det vel gått betaling siden du gjorde det da
Satser på at du får igjen pengene ved å ta en telefon i dag![]()
Pølser, burgere, kyllingfilet, svinefilet, grillribbe, koteletter (nakke eller svin) biff, veldig lyst på t-benstek i år, vi laget grillspyd med diverse. Mannen griller fisk til tider, vi har også grillet pizza en gang (på pizzasten)Hva pleier du å grille ?
Ikke når det gjelder deg daMan vet jo aldrikunne vært passe
Haha...det var jo barnslig liteVel det er hvertfall et mål jeg klarte å nå da haha![]()
Vant balansesykkel i april og pysj i høstHar du vunnit noet någon gang då??
Haha...det var jo barnslig lite![]()
Du lurer ikke ossVurderer det faktisk ;
Får veldig lyst på grillmat nå altså!Pølser, burgere, kyllingfilet, svinefilet, grillribbe, koteletter (nakke eller svin) biff, veldig lyst på t-benstek i år, vi laget grillspyd med diverse. Mannen griller fisk til tider, vi har også grillet pizza en gang (på pizzasten)
Og selvsagt grønnsaker og poteter og sånn som tilbehør.
Våken allerede???Ble visst lite søvn her...