Akkurat passe. Vi har jo klart det
Har jo det
Tar vel ikke fri resten av mnd fordet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat passe. Vi har jo klart det
Haha ser deg for megNå har jeg skravla mobilen helt tom for strøm :O så her ligger jeg da og knoter på ipaden te frøkna og banner hver gang jeg trykker på noe annet enn det jeg skal haha
Vurderer det faktisk ;Har jo det
Tar vel ikke fri resten av mnd fordet?![]()
Vi får gjøre detDa prøver vi på det.
Lurer på når vi når detVi får gjøre det![]()
Jeg fins ikke teknisk anlagt og hater ipad hahaHaha ser deg for meg
Jeg er ram på å taste n i stedet for mellomroms-tasten på padenNå har jeg skravla mobilen helt tom for strøm :O så her ligger jeg da og knoter på ipaden te frøkna og banner hver gang jeg trykker på noe annet enn det jeg skal haha
Ja det var det da, det kan skje før helgen eller i neste ukeLurer på når vi når det![]()
Jeg trykker på den som gjør at tastaturet forsvinner og da rekker jeg jo å trykke på et eller annet reklame dritJeg er ram på å taste n i stedet for mellomroms-tasten på paden![]()
Ipad er no drittJeg fins ikke teknisk anlagt og hater ipad haha![]()
Blir spennende å seJa det var det da, det kan skje før helgen eller i neste uke![]()
Åh, den reklamenJeg trykker på den som gjør at tastaturet forsvinner og da rekker jeg jo å trykke på et eller annet reklame drit![]()
Det er ikke tull engang! Jeg kan ikke skjønne at folk kjøper denne dritenIpad er no dritt
Ipad er bestIpad er no dritt
What??? Ipad er rått!Det er ikke tull engang! Jeg kan ikke skjønne at folk kjøper denne dritenså nei det er ikke jeg som har gitt den til frøkna
![]()
Det skjønte jeg egentligDet er ikke tull engang! Jeg kan ikke skjønne at folk kjøper denne dritenså nei det er ikke jeg som har gitt den til frøkna
![]()
Det gjør detBlir spennende å se
Ipad er for enkle folkWhat??? Ipad er rått!
Nei det er det ikkeIpad er bestBruker bare det og iphone, jeg...
Jaja, der har du megIpad er for enkle folk![]()