Huffda
Kanskje jeg blir svidd imorgen... da skal vi sitte ute og grille![]()
Smør deg godt og ofte og hold deg i skyggen. Husk på at det er lett å få pigmentflekker når man er gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda
Kanskje jeg blir svidd imorgen... da skal vi sitte ute og grille![]()
Nei, har fri idag og i morgenJeg sleit i natt !
Er du på jobb ?
Hehe jaEr nok av og til like greit![]()
Smør deg godt og ofte og hold deg i skyggen. Husk på at det er lett å få pigmentflekker når man er gravid!
ÅjaNei, har fri idag og i morgen
Jobb til helgen..
Flinkere enn meg i alle fallVeldig flink![]()
Så herlig! Deilig å se dem kose seg i vannetHer hadde det hvert snakk om en badebaljeLillebror sin balje er stor nok til frøkna så hu koser seg med å bade
![]()
Veldig deiligÅjaså deilig da
Ja det må manVeldig deilig
Planen er å brune min bleke kropp i morgen![]()
Så herlig! Deilig å se dem kose seg i vannet![]()
Ja, det er koselig, veit duJa det er detog hu koser seg gløgg oppi der så regner egentlig med at de kommer til å skulle badet sammen når han er liten hihi
Ja takk blev litt paff trodde væl ikkje att eg skulle vinne igjenGratulerer med premie!!![]()
Ja, det er koselig, veit dustas å ha med lillebror.
Hva har du gjort idag da??Flinkere enn meg i alle fall![]()
Har ikke vært så veldig varmt her ved sjøenJa det må manhåper det ikke blir like varmt da, selvom man ikke burde klage
Alltid moro å vinneJa takk blev litt paff trodde væl ikkje att eg skulle vinne igjen![]()
Jeg hadde 40 grader på verandanHar ikke vært så veldig varmt her ved sjøen22 grader..
Jeg tuller aldriDin tullebukk![]()