Har parkert foran butikken nåDet går ikke.
Husker enda den gangen vi kom frem til hytta og det viste seg at mannen hadde glemt igjen Pepsi Maxen!!! Det ble ikke koselig stemning da
Nei ut å handle med deg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har parkert foran butikken nåDet går ikke.
Husker enda den gangen vi kom frem til hytta og det viste seg at mannen hadde glemt igjen Pepsi Maxen!!! Det ble ikke koselig stemning da
Nei ut å handle med deg!![]()
Har parkert foran butikken nå
Enig! Smaker forskjellig dog ift. kull med går så mye fortere med gass![]()
Frøkna fikk også smake tidlig av eldsten, og hadde ikke forundret meg om frøkna ga U etterhvert..
Har ikke smakt fra kullgrill på mange år så husker ikke![]()
Er oppvokt med kullgrill, og er vel kanskje mest minnene og den gode smaken av ei skikkelig kullsvidd pølse på kullgrillen![]()
Det tror jeg ogsåDe har vist litt angst for å ikke få nok innlegg i juli trur jeg haha
Jeg er ikke, og har aldri vært, særlig glad i svidd-smaken![]()
Det er jeg enig i men slikt skjerJeg syns d er i tidligste laget, men men.
Gaaah hvorfor må naboen alltid klippe plen når jeg ligger ute
Nei han gjør det aldri på denne tidenDet er vel på denne tiden de gjør det.sent ettermiddag.
Jeg har. Og nyterHar alle sommervær, tro?![]()
Får jo ikke grillet middag i full fart en onsdag om man skal vente en time på at kullet er klart.Syns gassgrill er best, for da går d så fort å lage mat![]()
Hvor gammel er den lille?D syns Pia også tror jeg. Men vi har gått lang tur, og nå ligger hun ute i skyggen med søstra sisøstra ga henne lollipopis, så da er d gjort!
![]()
Åh, frister! Hadde vi bare hatt grill så hadde jeg nok levd på grillmat om sommeren![]()
Ja det var deiligFiskekaker med grønnsaker
Vi gjør ca det.Åh, frister! Hadde vi bare hatt grill så hadde jeg nok levd på grillmat om sommeren![]()
Elsker grillmatVi gjør ca det.
Bortsett fra ferien hos svigermor, hun griller en uviss grunn ikke mer enn en gang eller max to i uka
Jeg ogsåElsker grillmat