☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Her skjer det fremdeles ingenting! Ingen tegn på TR og ingen tegn til strek... Slitsomt!
Takk for denne gangen og lykke til til både de gravide( og gratulerer) og de som hopper videre til neste IKM gruppe :-)

Her skjer det fremdeles ingenting! Ingen tegn på TR og ingen tegn til strek... Slitsomt!
Takk for denne gangen og lykke til til både de gravide( og gratulerer) og de som hopper videre til neste IKM gruppe :)

Samme her, med unntak av at jeg ser en skyggestrek på nesten alle tester, temmelig frustrerende.

Shit, var inne å snek på hvor mange som hadde lykkes av dere og skal jammen si det var uttelling i denne IKM gruppa!!
Gratulerer til alle dere :D

Uansett kor kjipt det e , så e det gjerne bedre enn ingenting :-/

Helt klart. Tror ikke jeg orker å teste etter el neste syklus, men forbereder meg på at den kanskje også er lang, så kan vi prøve å legge inn aksjer litt oftere og lengre ut i syklusen. :)

Helt klart. Tror ikke jeg orker å teste etter el neste syklus, men forbereder meg på at den kanskje også er lang, så kan vi prøve å legge inn aksjer litt oftere og lengre ut i syklusen. :)
Ja, å ha den der datoen å vente på e ikkje alltid like bra :-P Hehe :-) heldigvis e det sommer og ferietid så vi kanskje får andre ting å henge fingrene i ;-)

Ja, å ha den der datoen å vente på e ikkje alltid like bra :p Hehe :) heldigvis e det sommer og ferietid så vi kanskje får andre ting å henge fingrene i ;-)

Ikke sant, jeg tenker det blir lettere å få tid og energi til nok prøving i ferietida, og så andre ting å kose seg med i ventinga. :)

Tr kom til meg i dag, så nå er det bare å nyte sommeren som ektepar, også får det skje det som skjer :-p ingen prøving nå i sommer. Lykke til alle sammen :-) både gravide og prøvere :-)

Åh... Det hørtes fint ut. Ingen prøving og null stress lissom. Men dere kjører uten prevensjon? Kanskje vi også skal prøve det slik i sommer. Blir litt tullerusk av alt.

Den i midten fra idag :-) måtte ta en EL test for å ha ein med strek å sammenligne med.. Hehe.. Ei veke over IKM, fremdeles håp gitt!

Oi, spennende! Ser jo rosa ut også. Hvor raskt kom streken opp? Håper den blir sterkere. :)

Åh... Det hørtes fint ut. Ingen prøving og null stress lissom. Men dere kjører uten prevensjon? Kanskje vi også skal prøve det slik i sommer. Blir litt tullerusk av alt.

Ja, det blir uten prevensjon :-) Nå skal vi bare ta det som det kommer. Og sex blir det massevis av på sommeren uansett :-p tullerusk kan jeg ikke bli, for det er jeg allerede...hihi :-)

Back
Topp