Ååh...så herligOk, jeg skal ikke klag for mye på at eldsten spiller.
U ligger i sofaen og ser på, mange fine farge.
Han ler og lager masse god lyder.
Eldsten hører det, og holder seg på de brettene U liker, snakker med han og tuller....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...så herligOk, jeg skal ikke klag for mye på at eldsten spiller.
U ligger i sofaen og ser på, mange fine farge.
Han ler og lager masse god lyder.
Eldsten hører det, og holder seg på de brettene U liker, snakker med han og tuller....
Målet hennes var over 7242 innleggHva var målet ditt?
God morgen, politidama vår
Skal på jobb kl 1430, ingen planer før det..
Du da?
Super Mario har vi på DSSpiller gode gamle super mario her i huset. Både foreldre og ungene![]()
Haha, flagge for været Syns jeg er elt passendedet var du som hadde bråkenaboer?
Målet hennes var over 7242 innlegg
Super Mario har vi på DS
DET er moro, det! Til og med min gamle mor elsker det![]()
Det var å slå min gamle rekord på 7242 innlegg på en månedHva var målet ditt?
Hva er det du er lei av etter bare to dager?Det tviler jeg på
Møkklei etter to dager...
Lykke til hos tannlegenSendt mannen avgårde på jobb. Nå venter tannlegen med Eldste tuppa.![]()
Uff da ,, så ille altså?Det tviler jeg på
Møkklei etter to dager...
Flink du erGod morgen
Jeg må trene igjen. Har 7 cm forskjell på lårene, som må bygges opp igjen![]()
Hehe...ja man blir helt avhengigHar det på Nintendo wii. Fikk lastet ned de gamle mariospillene før vi kjøpte 25år jubileumspakken for mario med litt oppdateringer. I tillegg til alle mariospillene som er til nintendo wii.
Eldste har Mario på Ds. Den hadde jeg glemt. Mange timer med moro![]()
Takk, håper hun blir kvitt siste rest av tannreguleringenLykke til hos tannlegen![]()
Svigers....Hva er det du er lei av etter bare to dager?
Mao de brune jeg kan like da, sant evt de blå. Nøtter spiser jeg ikke, peanøtter tåler jeg ikke.De brune er de med kun sjokolade, de gule er med nøtter, de blå pleier for det meste være crispy (men har også vært borti å få noe myk/seig karamell lignende i dem) og rød er pianøttsmør
Hehe, det gjør vi ogSpiller gode gamle super mario her i huset. Både foreldre og ungene![]()
Ja, det får vi, og nå ser det ut til at det jeg egentlig forventet, men svigermor da ikke ble sånn, blir sånn likevel, hun kommer trolig om ei uke.Dere få litt ferie sammen. Håpe på bra vær da![]()