Skravletråd NY!!!

Tror jeg må ha en alvorsprat med eldsten her..
SFO er nå stengt, og han skal nå være hjemme med meg og U i to uker før frøkna og mannen går i ferie..
Når jeg kom hjem etter å ha levert mannen og frøkna på toget så sitter han og spiller på PS3'en allerede.
Får i han litt mat, og han løper tilbake.
Virker som om han har bestemt seg for å bare spille konstant disse to uken.
Det vil han ikke få lov til
Hehe...hva spiller han da?:)
Kanskje greit å begrense bruken litt:P her må vi også sette ned foten for eldste...

Siste uka før ferien er igang.

Ikke mange timer igjen på jobb nå. 19,5 arbeidstimer denne uka, pga sykemelding og sommertid.

Snart ferie!!!

Siste uka før ferien er igang.

Ikke mange timer igjen på jobb nå. 19,5 arbeidstimer denne uka, pga sykemelding og sommertid.

Snart ferie!!!
Så deilig da!! Bare siste etappe igjen liksom! Blir nok en vel fortjent ferie! Skal du spare noe av ferien siden du er sykemeldt eller?

Så deilig da!! Bare siste etappe igjen liksom! Blir nok en vel fortjent ferie! Skal du spare noe av ferien siden du er sykemeldt eller?
Jeg er sykemeldt 40% så jeg jobber korte dager ut denne uken, så har jeg helt vanlig ferie og i utgangspunktet full jobb fra august

Jeg er sykemeldt 40% så jeg jobber korte dager ut denne uken, så har jeg helt vanlig ferie og i utgangspunktet full jobb fra august
Ja ok! Da gjelder der bare å lade masse opp i ferien da! Snakka ikke du om barnevakt og, for dere skulle til svigers? Bare å lade og gjøre seg klar til ny runde;) Får håpe formen holder til du skal i jobb igjen. Jeg går 100% sykemeldt og skal vel starte i gradert stilling i august

Hehe...hva spiller han da?:)
Kanskje greit å begrense bruken litt:p her må vi også sette ned foten for eldste...
På PS3'en spiller han Lego Batman, Lego StarWars og Retchet & Clank.
På Wii'en spiller han Mario Galaxy og Mario Cart
På Mac'en spiller han Mindcraft og på NRK super sine hjemmesider
På 3DS'en har jeg mistet oversikten

Akkurat nå er det Lego Batman han spiller

Back
Topp