Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj daGod kveld :-D
Frøkna har fått feber.. 38.9 før hun la seg før kl 18...
Hun styra fælt forrige natt, sov dårlig og sovna ikke ordentlig før kl 02...
Og nå altså syk.. Ikke så vanlig midt i juni liksom...
Jaja, flaks samboer har ferie, da går det ikke sykedager ;-)
Flink og viljesterk du er
Den appen er genial!
Ikke ille det
Jeg havna rett på soffen![]()
Helt greit for meg det
Høres ut som om du har et godt perspektiv på det ;-)Det er jo sant nok, og abslutt et problem sånn de neste par ukene. Etter sånn 14-15 uker skal det være ganske grei skuring å finne dens så vidt jeg leser
Jeg håååååper jo at vi ikke får flere blod-skremminger før ferien da, men vi får se. Jeg hadde ikke tenkt å ha en, men googlet litt informasjon og pris den natta når jeg ikke fikk sove, og mannen observerte det og spurte hva jeg så på. Neste morgen sa han at dersom det er liv i denne her så bestiller du en sånn.
Mannen min tok aborten for to år siden veldig tungt, og blir merkbart preget når jeg blør. En ting jeg kan gjøre for ham er å droppe mitt prinsipp mot hjemmedoppler, MEN være klar på at jeg kjenner til begrensningene, om å bli bekymra når man ikke finner den, og å bruke den og ikke oppsøke lege ved lite liv senere. Og at vi ikke skal gå i de fellene, gjøre som vi ville gjort om vi ikke hadde den, på en måte.
Gøy å finne så mye på salg daHar kjøpt fleece, jakke, genser, bukse og pysj til jentungen. Det var salg![]()
Til denne søker du ikke på vanlig måte, men via jobben så går utenom vanlig opptakOk. Ja da er det sikkert litt andre regler enn når det er "kommunalt".
For her får du ikke beholde plassen om du flytter ut av kommunen, og får ikke plass i en annen kommune enn den du bor i.
Derfor lurte jeg litt ;-)
Hvor får du all energien fra da?!Ja, ikke så verst faktisk!
Skal ta andre strøket etterpå om jeg er heldig. Må få tatt første strøket på de andre veggene og![]()
Ble sofa på meg en liten stund og. Ligger i senga nå for å se om baby vil lalle natta![]()
Høres ut som om du har et godt perspektiv på det ;-)
Satser på positiv kontroll i morgen ;-)
Ja mulig. Men hun var frisk som en fisk til morran bortsett fra den hosten som henger igjen etter tirsdagens anfall.Uff da kan jo hende det var det som gjorde at hu var urolig i natt da... Men ja kjekt han har ferieMasse god bedring til jenta di
![]()
Jeg har nettopp lufta hund
Og ble overraska av politi nede i garasjen![]()
Krysser fingre for at vi er heldigeJa, det gjør jeg
Håper på premie også![]()
Jeg har nettopp lufta hund
Og ble overraska av politi nede i garasjen![]()
Oi da! Hva skjer?
Kanskje like greit med litt hvile istedenNei gjorde ikke det gitt og så sov jeg en stund før jeg våknetså nytt forsøk i morra
![]()
Æsj så kjedelig :-(Noen som kan anbefale en vaskemaskin?
Ser ut til at vår har tatt kvelden:/
Skal ta en tittGrått! Ligger bilde i hva gjør du nå bildetråden. Fargen er litt finere enn på bildet da.