Skjønner det, får håpe det går greit.Ja man gjør det, så derfor håpe jeg at jeg kan slippe unna den ene uka når legekontoret mitt har stengt. Så kan jeg faktisk slippe å stresse med kontroll den ene uka hvertfall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det, får håpe det går greit.Ja man gjør det, så derfor håpe jeg at jeg kan slippe unna den ene uka når legekontoret mitt har stengt. Så kan jeg faktisk slippe å stresse med kontroll den ene uka hvertfall![]()
Ikke lurtNei det fant jeg ut orrige uke da jeg glemte igjen en bok ute og det plutselig regnet.
Nei vertfall ikke når den er lånt på biblioteket.Ikke lurt
Oi da, slett ikke braNei vertfall ikke når den er lånt på biblioteket.
Dere som gir vennegaver til jul: hvor mye kjøper dere for?
Nei aboslutt ikkeOi da, slett ikke bra
Vi ar egentlig brukt ca 150-200. Lurerpåom gavene jeg ar tenkt i år blir kjipe..Oj det er litt vanskelig jeg har handlet for alt fra 100 kr til 500 kr. Litt ettersom hva jeg har funnet og omstendighetene... men tenkte jeg snart skulle få starta bare lillebror kommer seg ut og satser på å ligge på 200 kr i år. Men så handler jeg bare 1-2 venninnegaver så det er ikke så mange![]()
Vi ar egentlig brukt ca 150-200. Lurerpåom gavene jeg ar tenkt i år blir kjipe..
Dere som gir vennegaver til jul: hvor mye kjøper dere for?
Det er santTror d er likesågreit. Gidder ikke å bruke hele dagsinntaket mitt av kalorier på sjokolade, for d hadde uansett ikke vært "nok" sjokolade![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen
Hvordan går det med deg Sara?
HeiHei jenter!
Har dere det bra? Jeg savner dere!! Masse!!!!
Ville bare titte innom å si hei. Jeg blir nok borte noen uker til, men stikker stadig innom for å sjekke at dere har det braFortsatt god sommer til dere alle
![]()
God morgen til deg også![]()
Hur mangen timmer har du Sovit??God morgen til deg også![]()
Haha...der har du megDu din skrytepave![]()
Ligger godt annHvordan ligger du an da?
sånn fonduekopp , sjokoladeog minimarsmallowsHva har du tenkt på da?
Lett som en plett for deg det188 innlegg skal jeg vel klare de siste dagene