Frisørere!

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Bare lurer på en ting til dere som jobber med dette: sjampoer og balsamer som blir solgt hos frisøren er de bedre enn de man får kjøpt på butikken?

Jeg kjøpte sjampo og balsam på frisørsalong og ble lovet at den skulle skåne håret mitt og jeg skulle så absolutt ikke miste hår! ( mistet brått en del hår etter fødsel) noe jeg gjorde. Så jeg føler meg sikkelig lurt. Betalt jo tross alt langt over 400kr for dette..

Ikke miste hår?:o
Frisør shampoo er mye bedre for både hår og hodebunn, men den gir ikke mirakler.
Etter fødsel er det dessverre helt vanlig å miste mye hår, det som kan hjelpe litt er å ta b12. Ellers så vil det bedres etterhvert :)

Det er ute sjampoen det er noe galt med, men den som løy til deg.

Under svangerskapet mister vi mye mindre hår enn vanlig. Det, og litt til, mister vi ettet fødsel.

Det er dessverre slik at en kan miste masse hår under/etter svangerskap å det er veldig lite en kan gjøre med!
Men forskjellen på frisør sjampo og butikk sjampo er at butikk sjampoene er det MYE silikon i, å det gjer ag sjampoen legger seg på hårstråene å lager bare et gummi lag på håret!
Frisør sjampoene dem trenger seg inn i hårstråene og røttene, det er det som pleier håret!
Å det som også er med når du begynner med nye produkter er at dem kan ta noen dager/uker før en kan merke resultater, en trenger tolmodighet, å spesielt vite at frisører kan ikke trylle! :-)

Bare lurer på en ting til dere som jobber med dette: sjampoer og balsamer som blir solgt hos frisøren er de bedre enn de man får kjøpt på butikken?

Jeg kjøpte sjampo og balsam på frisørsalong og ble lovet at den skulle skåne håret mitt og jeg skulle så absolutt ikke miste hår! ( mistet brått en del hår etter fødsel) noe jeg gjorde. Så jeg føler meg sikkelig lurt. Betalt jo tross alt langt over 400kr for dette..
Frisør sjampoen er mye bedre for håret ! De på mat butikken kan ødelegge håret. Jeg bruker kun frisør sjampo, men kjøper ofte i Sverige eller bestiller hos blivakker.no billigere der

Er klar over at man kan miste litt/ mye hår etter fødsel. Men hun i frisørsalongen sa at det på en måte skulle gjøre sånn at jeg ikke skulle miste så alt for mye mer.. :-( det har heldigvis rettet seg opp nå. (Ikke pga den dyre sjampoen)Vet også at de ikke gjør mirakler- og at det tar tid før resultater oppnås. :-) bare lurte. Men da er det ikke sikkert den frisøren viste hva hun snakket om. :p føler meg litt snyltet og lurt.

Jeg så at de hadde testet frisørshampoer og de fra butikken, og kom fram til at de var nesten like gode.
Men tror neppe noe kan forhindre hårtap etter svangerskap. Det har med hormoner å gjøre.

Back
Topp