Bidetråd graviditetstester

Okei, jeg har kanskje tatt av litt med testinga, men klarer ikke helt å tro det. Jeg mistenker at el har vært tidlig ute, for jeg har ikm på søndag som kommer. Men testene mine ser sånn ut. De 3 første er fra igår ettermiddag, cb digital fra idag morges. :cat::cat:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    921,3 KB · Visninger: 59
  • image.jpg
    image.jpg
    849,9 KB · Visninger: 65
  • image.jpg
    image.jpg
    955,5 KB · Visninger: 64
Okei, jeg har kanskje tatt av litt med testinga, men klarer ikke helt å tro det. Jeg mistenker at el har vært tidlig ute, for jeg har ikm på søndag som kommer. Men testene mine ser sånn ut. De 3 første er fra igår ettermiddag, cb digital fra idag morges. :cat::cat:


eller tvillinger :p tihi
 
Denne tråden så jeg ikke da jeg fikk strek, så her er mine på etterskudd :)

Første bilde 13 dpo (testen hadde tørket i ca 10 min)

Andre bilde 4+0.

Tredje bilde 4+4 (teststreken mye sterkere enn kontrollstreken!) :D

Har ikke testet siden, er 5+1 i dag, men har litt lyst ;)
 

Vedlegg

  • 1435126730064.jpg
    1435126730064.jpg
    32,4 KB · Visninger: 28
  • 1435126778533.jpg
    1435126778533.jpg
    23,9 KB · Visninger: 28
  • 1435126816874.jpg
    1435126816874.jpg
    23,8 KB · Visninger: 29
a7aa0446b21ea8105f0d5e3f4bcba5af


Her er min 3+3 :) Tatt midt på dagen ;)

Har tatt flere siden da, men har ikke bilde :) Er 5+4 etter mens nå :)
 
Fin test! Jeg og er 5+4 etter menstermin, men vet at befruktningen skjedde 2. juni så forholder meg til det og er derfor 5+1, kanskje jeg slipper å bli satt tilbake på ul :)

Jeg tror befruktning skjedde før 2.juni her så spent på OUL :) skal på ul før da å, men termin datoen blir med riktig på OUL :)
 
Jeg har tatt bare en test jeg, er 5+3 nå. Er det lurt å ta flere eller bare for gøy?
 
Jeg har tatt bare en test jeg, er 5+3 nå. Er det lurt å ta flere eller bare for gøy?
Man trenger bare en. Jeg synes det var evig nok. Men så så jeg at noen hadde hatt kjemisk her inne, så jeg tok en til noen dager etterpå bare for å utelukke kjemisk :) hadde kjøpt en CB med to tester i. CB er jo så sikker at man ikke trenger flere enn en egentlig, blir jo litt dyrt :p men flere har jo billigstrimler liggende.
 
Fin test! Jeg og er 5+4 etter menstermin, men vet at befruktningen skjedde 2. juni så forholder meg til det og er derfor 5+1, kanskje jeg slipper å bli satt tilbake på ul :)
Jeg har også forskjell på mens og EL. Etter mens er jeg 5+5, men jeg vet når jeg hadde EL og er etter de beregningene 5+2.
 
Man trenger bare en. Jeg synes det var evig nok. Men så så jeg at noen hadde hatt kjemisk her inne, så jeg tok en til noen dager etterpå bare for å utelukke kjemisk :) hadde kjøpt en CB med to tester i. CB er jo så sikker at man ikke trenger flere enn en egentlig, blir jo litt dyrt :p men flere har jo billigstrimler liggende.
Hva er kjemisk?
 
Back
Topp