Snorking :/

FruFranzen

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Februarbarna 2023
Flere som snorker? Her klager mannen på at jeg har hørtes ut som en motorsag de siste nettene :pompus: Det skyldes visst disse hovne slimhinnene vi får. Prøver å ligge med hodet høyt, men får så vondt i nakken av det, så han må vel bare finne seg i litt during de neste månedene. Er det kroppens sleipe triks for at også far skal være forberedt på våkenetter tro? :P

Jeg har også fått høre at jeg snorker av samboeren min og det var visstnok veldig høyt og kraftig.... Er mye tett i nesa i tillegg til hovne slimhinner

Har fått høre de siste dagene at jeg snorker vilt, men er skikkelig forkjølet i tillegg til de tette slimhinnene. Men tenker mannen skal feie for sin egen dør- Hahhaa

Det snorkes! Jeg sier bare at det er hevn for alle de nettene jeg har sovet/sover med propper i ørene. Det eneste som er litt dumt er at jeg ikke kan smug-sove på sofaen når vi ser på film lenger... Jeg blir veldig fort avslørt! hehe

Det snorkes! Jeg sier bare at det er hevn for alle de nettene jeg har sovet/sover med propper i ørene. Det eneste som er litt dumt er at jeg ikke kan smug-sove på sofaen når vi ser på film lenger... Jeg blir veldig fort avslørt! hehe
Haha, ja, smugsoving blir vanskelig :P

Mannen min snorker nesten aldri, så det er ikke akkurat payback heller for min del :P

Jeg våkner av min egen snorking når jeg akkurat har sovnet x) kvepper til :p samboeren min har ikke sagt noe på det enda. Men han legger seg mye senere, så tror han sluknet I det han legger hodet på puten :p

Når jeg får sove så snorker jeg så høyt at jeg våkner av det selv.... sjarmerende ;) Men samboeren snorker som bare det så det får han bare tåle rett og slett.. Satser på at det gir seg etter at den lille er født.

Uff! Jeg har ikke fått "tilsnakk" enda så vet ikke om jeg snorker, men så mye som jeg sliter med tett nese så kan jeg ikke tro at jeg ikke gjør det. Jaja....hva får man gjort?? :P

Jepp. Begynner å snorke med en gang jeg blir gravid. Går over etter fødsel :-P (har i allefall gjort det før)
Mannen sover med ørepropper. Fungerer kjempebra :)

Snorker ikke.. Tror jeg :p samboeren kan bare prøve å "kjefte" på meg om jeg skulle begynt :p

Tror ikke jeg får sjans til å begynne å snorke mellom skifte-liggestilling og tisse-øktene :p

Tror ikke jeg får sjans til å begynne å snorke mellom skifte-liggestilling og tisse-øktene :p
Hehe, opptatt om natten du skjønner jeg ;) Jeg snur meg veldig lite om nettene nå. Kanskje 1-2 ganger pga at jeg får smerter i andre liggestillinger.. Så tisser jeg max 1 gang om natten.

Back
Topp