Merkelig...

Karatekids

Glad i forumet
VIP
I noen dager nå har jeg vært kjempekvalm, spesielt når jeg begynner å bli sulten! Må holde meg hardt for å ikke spy! Dette er første gangen under et forsøk jeg er sånn!....men jeg er bare på rugedag 5 eller 6 (alt etter hvilken dag som regnes som dag 1. Satte inn forrige onsdag?)

Noen andre som har hatt det sånn? Og var det positivt eller negativt?

Rugedag 1 er dagen etter innsett :)
Kan ikke helt huske hvordan jeg hadde det med fersk forsøkene, da det er en stund siden!
Krysser fingre for deg! Masse lykke til! :)

Det har jeg hatt positiv erfaring med ;) fra ca rugedag 3-4 og i noen dager utover :)

Spennende :) Når har du testdato?

I noen dager nå har jeg vært kjempekvalm, spesielt når jeg begynner å bli sulten! Må holde meg hardt for å ikke spy! Dette er første gangen under et forsøk jeg er sånn!....men jeg er bare på rugedag 5 eller 6 (alt etter hvilken dag som regnes som dag 1. Satte inn forrige onsdag?)

Noen andre som har hatt det sånn? Og var det positivt eller negativt?

Jeg har vært kvalm både når jeg har blitt gravid (2 ganger), og ved negative forsøk . Kan ikke si at det har vært forskjell. Men krysser fingrene for at det er gode nyheter for din del:-)

Fikk aldri noen eksakt testdato, da dette ble et spontant forsøk (som ikke gikk helt etter den orginale planen).

Men jeg hører til Hausken og jeg mener de har innsettingsdagen som dag 1, iallefall hadde de det før!

Tar lutinus ja, men det har jeg hatt de andre forsøkene, så har ikke merket noe til den bivirkninga før da!

Fikk aldri noen eksakt testdato, da dette ble et spontant forsøk (som ikke gikk helt etter den orginale planen).

Men jeg hører til Hausken og jeg mener de har innsettingsdagen som dag 1, iallefall hadde de det før!

Tar lutinus ja, men det har jeg hatt de andre forsøkene, så har ikke merket noe til den bivirkninga før da!

Jeg hadde innsett på Hausken på fredag, jeg har fått testdato 1.juli :) Spennende dager :)

Kjempespennende!
Jeg har alltid telt innsettdagen som rugedag 1:-)
Kvalme har jeg opplevd i 2 rugeperioder. Den første gangen var jeg ikke gravid, så det må ha vært bivirkninger (selv om jeg tidligere ikke har reagert sånn). Ved det siste forsøket var jeg gravid:-) Så vanskelig å spå noe her, men man må jo håpe. Krysser fingrene for deg!!

Jeg teller alltid innsett som rugedag 1, man setter jo inn på morgenen..begynner å ruge med en gang, jeg;)

Så spennende for deg! Krysser fingrene, nå fortjener du virkelig at det går veien!

Da teller jeg som rugedag 1 som innsett da :)

Oj, har de bare 12 dager før test da? Mener jeg hadde 13 dager sist, men husker ikke. Rart hvor fort man fortrenger negative ting!

Jeg tok en halv Ovitrelle i går, er det ca 5 dager til den er ute av kroppen da? Hvis det er 10 dager med full tenkte jeg!

Back
Topp