Dumpa i dusjen

Var sammen med en da jeg bodde i utlandet. Han tok meg med ut på middager, ble godt tatt imot av vennene hans. Da vi hadde vært sammen en stund tok han meg med ut på middag og tur på stranden før han fortalte at han egentlig hadde en kjæreste til og ville satse på henne. Han hadde også fridd til vedkommende. Han håpte at jeg hadde forståelse for det. Noen uker senere fikk jeg flere meldinger av han hvor han håpte at vi kunne fortsette som før men han hadde ikke tenkt å slå opp med den andre kvinnen.
Ååh fyy faen er det mulig :O "hei jeg skal gifte meg,håper du forstår, men du får gjerne være mitt sidesprang" nei shit! Makan til frekkhet. Enkelte folk skulle blitt slåt hardt i hodet med noe altså.

Ååh fyy faen er det mulig :O "hei jeg skal gifte meg,håper du forstår, men du får gjerne være mitt sidesprang" nei shit! Makan til frekkhet. Enkelte folk skulle blitt slåt hardt i hodet med noe altså.
Han ble bedt om å rykke og reise for å si det mildt:-P. Ikke en jeg var interessert i å bruke mer tid på.

Han ble bedt om å rykke og reise for å si det mildt:-P. Ikke en jeg var interessert i å bruke mer tid på.
Ja godt du ba han dra den veien :P syns litt synd på hun som sa ja til å gifte seg med han også, han gjør sikkert samme sak mot henne.

Ja godt du ba han dra den veien :P syns litt synd på hun som sa ja til å gifte seg med han også, han gjør sikkert samme sak mot henne.
Han var ikke noe å samle på. Tviler på at han sluttet med det han gjorde men glad det ikke var meg som satt igjen med han.

Han var ikke noe å samle på. Tviler på at han sluttet med det han gjorde men glad det ikke var meg som satt igjen med han.
Tviler på at sånne folk forandrer seg :P
En jeg var sammen med måtte jo ha hjelp av moren sin til å slå opp :P mammas boy. Haha.

Tviler på at sånne folk forandrer seg :P
En jeg var sammen med måtte jo ha hjelp av moren sin til å slå opp :P mammas boy. Haha.

Mamma hjelp meg:p haha
Huff.
Hadde en eks som dro inn sin mor for å prøve å få meg til å bli jeg da. Men etter uttallige trulser og sjanser, og t.o.m trusler som gjaldt evnt fremtidige barn er jeg glad jeg ikke bet på den.
Han hadde fått mange nok sjanser, men den dagen han sa at han skulle sørge for at jeg aldri fikk se barna mine igjen (om vi fikk barn), var jeg klar på at dette mennesket skulle ihvertfall ikke jeg bo med og pakket sakene mine og dro.
Både han og mora stod og gråt...

Huff.
Hadde en eks som dro inn sin mor for å prøve å få meg til å bli jeg da. Men etter uttallige trulser og sjanser, og t.o.m trusler som gjaldt evnt fremtidige barn er jeg glad jeg ikke bet på den.
Han hadde fått mange nok sjanser, men den dagen han sa at han skulle sørge for at jeg aldri fikk se barna mine igjen (om vi fikk barn), var jeg klar på at dette mennesket skulle ihvertfall ikke jeg bo med og pakket sakene mine og dro.
Oii hjelpes.. :O godt du kom deg unna. Men i visse tilfeller, så kan foreldre være til god hjelp faktisk :D godt du kom deg unna :)

Jeg ble dumpa på facebook, mor hadde hjulpet sønnen med å skrive meldingen :P

Huff.

Da tror jeg d var lik så greit at du kom deg unna den familien..!

Oii hjelpes.. :O godt du kom deg unna. Men i visse tilfeller, så kan foreldre være til god hjelp faktisk :D godt du kom deg unna :)

Jeg ble dumpa på facebook, mor hadde hjulpet sønnen med å skrive meldingen :P

Haha. Det er jo rett og slett bare sinnsykt feigt da:o

Da tror jeg d var lik så greit at du kom deg unna den familien..!

Mora visste vel ikke alle detaljer da, men hun visste at sønnen kunne være psykopatisk, og var vel kanskje litt naiv. (Skyldte på at det var arvet fra faren) og hun mente at jeg kunne hjelpe ham. Får da være grenser for hva jeg skal utsette meg selv for og da, og for å ikke snakke om fremtidige barn. Var snakk om tvangsinnleggelser osv, om jeg gjorde det slutt, og han skulle fint klare å få andre til å tro på at jeg var psykisk ustabil osv osv.

Glad jeg kom meg vekk før jeg ble gravid ja, og har funnet meg en ordentlig mann :D
Dette er en av grunnene til at jeg er over 30 før jeg ble gravid. Skulle være 100% sikker der for å si det sånn;)

Pappaen min har dumpet eksen min uten at jeg viste om det :p
Når jeg tenkte etter så var jeg enig med han i avgjørelsen :D Hihi

Haha, den var en ny vri;)

Jeg var sammen med en voldelig drittsekk for 6-7 år siden. Så jeg lå med bestekompisen og sa det til han med den beste samvittighet, snudde ryggen og gikk - har ikke sett han siden.

Nå høres jeg ut som et skikkelig rasshøl, I know :p
syns du høres modig ut! :) var selv i et voldelig forhold da jeg var 15-16 og jeg hadde ikke turt det.. Jeg ble sendt på krisesenter for å komme meg bort fra han.. skikkelig drama :p

Han var ikke snill med meg (var ikke voldlig) og min pappa hadde ikke likt han de tre årene vi var sammen. Så han benyttet sjansen etter en krangel vi hadde :D Hihi
Hvordan gikk han frem? :D var det den klassiske "sårer du min datter igjen blåser jeg hue av deg" stilen?

Haha. Det er jo rett og slett bare sinnsykt feigt da:o

Mora visste vel ikke alle detaljer da, men hun visste at sønnen kunne være psykopatisk, og var vel kanskje litt naiv. (Skyldte på at det var arvet fra faren) og hun mente at jeg kunne hjelpe ham. Får da være grenser for hva jeg skal utsette meg selv for og da, og for å ikke snakke om fremtidige barn. Var snakk om tvangsinnleggelser osv, om jeg gjorde det slutt, og han skulle fint klare å få andre til å tro på at jeg var psykisk ustabil osv osv.

Glad jeg kom meg vekk før jeg ble gravid ja, og har funnet meg en ordentlig mann :D
Dette er en av grunnene til at jeg er over 30 før jeg ble gravid. Skulle være 100% sikker der for å si det sånn;)

Åh wow. Men hvis moren viste at han var litt "ustabil" så kunne hun ha gjort noe å ikke legge alt ansvaret over på deg :O "værsegod" får da være grenser også tenker jeg.

Skjønner deg godt at du vil være 100% før du ble gravid :) og hey snart skal du vel føde også? :D

Åh wow. Men hvis moren viste at han var litt "ustabil" så kunne hun ha gjort noe å ikke legge alt ansvaret over på deg :O "værsegod" får da være grenser også tenker jeg.

Skjønner deg godt at du vil være 100% før du ble gravid :) og hey snart skal du vel føde også? :D

Hun hadde vel fått nok med to til som var litt av samme stilen vel, og fortrengte kanskje hvor ille det var:p

Jaaa:D maks 6 uker igjen nå vel♡♡♡ Gleder meg til en liten baby i et stabilt forhold;)

Back
Topp