Vært på kontroll

vesla1989

Betatt av forumet
Nettopp vært hos legen på 12 ukers kontroll. Han ville prøve å finne hjertelyden men etter mange forsøk så fant han den ikke. Sa jeg ikke trengte å bekymre meg for det var fortsatt tidlig. Ble jo selvfølgelig veldig usikker. Noen av dere som har opplevd det samme men funnet den seinere?

Sist jeg var gravid så ville ikke legen lytte etter hjertelyd så tidlig med fare for at hun ikke fant den. Jeg letet selv med dopler og fant ikke hjertelyden før i uke 14-15. Alt var som det skulle :)

Nå er jeg 12 uker på vei og skal inn til kontroll nå. Spent på om hun tør å lytte denne gangen. Mest sannsynlig så finner hun den ikke og da blir jeg vel lettere stressa. Så håper nesten hun er streng og sier nei ;)

Alt er nok fint med spiren din :)

Sist jeg var gravid så ville ikke legen lytte etter hjertelyd så tidlig med fare for at hun ikke fant den. Jeg letet selv med dopler og fant ikke hjertelyden før i uke 14-15. Alt var som det skulle :)

Nå er jeg 12 uker på vei og skal inn til kontroll nå. Spent på om hun tør å lytte denne gangen. Mest sannsynlig så finner hun den ikke og da blir jeg vel lettere stressa. Så håper nesten hun er streng og sier nei ;)

Alt er nok fint med spiren din :)
Jeg ringte jordmor og ho sa jeg bare kunne komme med en gang, så skulle ho prøve å finne hjertelyden. Ho fant den med en gang :D 156 slag i minuttet og masse spark/bevegelser <3 For en opptur! :)
Krysser fingrene for at du er like heldig :)

Nettopp vært hos legen på 12 ukers kontroll. Han ville prøve å finne hjertelyden men etter mange forsøk så fant han den ikke. Sa jeg ikke trengte å bekymre meg for det var fortsatt tidlig. Ble jo selvfølgelig veldig usikker. Noen av dere som har opplevd det samme men funnet den seinere?

Hvor lette han?

Har så veldig lyst til at legen skal sjekke om han finner hjertelyden når jeg skal dit om en uke! Vet jo sånn rent teoretisk at den kan være vanskelig å finne, men tror nok at jeg blir veldig redd om han ikke finner den... Så er kanskje best om han ikke en gang prøver :-P

Jeg var hos jordmor i dag 10+3 og hun hørte ikke hjertelyden, fikk opp 154 på displayet så den plukket opp noe. Hørte spark og bevegelse da, og jeg fant den hjemme i dag tidlig :)

Back
Topp