Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøpte en 3-pack ved Maigaard Fertilitetsklinikk i Århus. Vi trengte alle forsøkene, og ble gravide på det siste . Vi er veldig fornøyde med dem. De svarer raskt via mail, og vi har blitt utrolig godt tatt vare på ved klinikkenÅrhus er en nydelig by, så vi har hatt 3 fine reiser dit - selv om vi har hatt 2 tunge nedturer også. Masse bra shopping og hyggelige restauranter. Vi har for det meste bodd privat via air.bnb. Det har fungert veldig bra
![]()
Åh, så gøy at du har brukt dem. Hvis vi går for et ferskforsøk nå, så er det dem jeg har hatt mest kontakt med. Jeg fikk best inntrykk av dem via mail. Hørte med trianglen og CFC også. Fra Maigård fikk jeg svar 22.00, og så 06.00 igjen. Så det må jeg si var kvikt!
Fikk du noen samlebåndfølelse der? Hvilke medikamenter brukte de på deg? Dyrket du til blasto? Hvordan var klinikken? Brukte du en gynekolog her i Norge?
Takk for tips i forhold til det å bo![]()
Jeg er en dame på 44 år som nettop har kommet hjem fra Danmark Århus, er på rugedag 1 (21.6.15)
Veldig fornøyd så langt med Maigaard, mye bra shopping og restauranter ;-) Selv om vi ikke vet noe om hvordan det går ennå, har vi kjøpt 3 forsøk og har ikke angret på det ;-)
Har gått på Suprecur nesespray (ble veldig mye sint med den) så over på Gonal F sprøyter (da roet det seg ned), så Pregnyl til slutt.
Dette har jeg fått etter innsett, Prednisolon, Albyl-E, og Crinone
Se bloggen min ivfetter40.blogg.no ;-)
Jeg har samme erfaring som Hermine. Vi ble gravide på første forsøk men mistet nå i MA.
Maigaard har holdt kontakten under graviditeten, og når jeg mistet nå så har de vært veldig fine.
Da vi var på vei til Danmark, tenkte jeg at hele danmarksturen var utrolig stress, men etter vi kom på klinikken så har jeg ikke angret et sekund.
Ikke noe følelse av samlebånd, de tar seg tid til deg og hadde oppfølging av samme lege ved uttak og insett.
Så leit å høre om MAen...<3 Godt å høre at de var gode med deg.
Tusen takk for at du svarte. Hvilken syklusdag begynte du på orgalutran forresten? Jeg skal ikke begynne før på CD 7. Syns det var så sent.
Gikk ikke på den, brukte Suprecur nesespray fra dag 3, Gonal F sprøyter 9 dager før uttak, Pregnyl for å sluttmodne egg ;-)Gratulerer som rugerLykke til.
Tusen takk for svaret, skal nedover til Maigaard rundt 1. juli selv. Veldig spennende å høre fra dere andre som har vært der.
Hvilken syklusdag begynte du med orgalutran?
Hm.. Hvor fort man glemmer.
Tror jeg gikk på gonal f i 7 dager ca også orgalutran, så det er vel det samme som deg. Brukte den bare i 4-5 dager tror jeg.
Masse lykke til!
Gikk ikke på den, brukte Suprecur nesespray fra dag 3, Gonal F sprøyter 9 dager før uttak, Pregnyl for å sluttmodne egg ;-)
Lykke til og kos deg...veldig bra shopping by
Og kjempehyggelige folk på Maigaard ;-)