☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Er det for sent å skrive seg opp på lista her? Har IKM 27. juni, 9 dpo i dag, pp2 :). Veldig spent på om det er en liten spire i magen her, men tør ikke teste før ikm :nailbiting:

Testegal som jeg er, og FRI for graviditetstester (hyyyl!), så kjørte jeg på med en EL-test. Om det blir mer prøving kommer jeg til å drite i el-testene siden jeg ikke fikk noe utslag på dem uansett. Nå i dag derimot, får jeg sterkere utslag enn jeg gjorde hele testperioden. :p Spent på hva det betyr! Synd det er så langt til nærmeste butikk som selger graviditetstester, men jeg må ringe frisøren i morgen uansett, har kriminelt fæl ettervekst nå, så da blir det litt shopping... Mannen snakker veldig om det også, og han så jo streken på testen, men han sa han tror ikke på det før han ser det på en digital. Jaja, da må han bare kjøpe en digital da, sa jeg. :p

Testegal som jeg er, og FRI for graviditetstester (hyyyl!), så kjørte jeg på med en EL-test. Om det blir mer prøving kommer jeg til å drite i el-testene siden jeg ikke fikk noe utslag på dem uansett. Nå i dag derimot, får jeg sterkere utslag enn jeg gjorde hele testperioden. :p Spent på hva det betyr! Synd det er så langt til nærmeste butikk som selger graviditetstester, men jeg må ringe frisøren i morgen uansett, har kriminelt fæl ettervekst nå, så da blir det litt shopping... Mannen snakker veldig om det også, og han så jo streken på testen, men han sa han tror ikke på det før han ser det på en digital. Jaja, da må han bare kjøpe en digital da, sa jeg. :p
Jeg har fått positiv EL test ved graviditet ;-)

Jeg har fått positiv EL test ved graviditet ;-)

Jeg gjorde det sist jeg var gravid ja, for jeg hadde akkurat kjøpt nye el-tester (helt unødvendig), så da jeg hadde brukt opp alle graviditetstestene begynte jeg på el-testene. Dette var jo etter ikm da, men testene ble så positive at de nesten bare hadde en strek, ingen farge igjen til kontrollstreken. Kan jo merke at slik var el-testene mine da jeg hadde el også, mens denne prøveperioden har knapt gitt utslag på el-tester i det hele tatt. Kanskje hele hormon-produseringen min er lavere nå enn før?

så gøy da! Min ble enda litt sterkere i dag, håper du får en litt sterkere strek i morgen også:) bare så du kan helt sikkert vite at du er gravid. Jeg tror på det nå, fordi om testen er svak :))
Åh så bra, ja jeg gleder meg til å teste i morgen også :) å hver dag frem til ikm for den saks skyld :p

Sov 3 lurer igår 2 idag og 11 timer inatt... Skikkelig trøtt ZZZ.
Usikker på om det er symptom på noe eller bare den relativt vanlige - gått ut i ferie og trenger ikke holde tempoet oppe...

Relativt håpløst, men litt deilig også.. Ellers har jeg store, vonde pupper Bare 7dpo...

Tester fra fredag ettermiddag og i går. Ser noe svakt fra den i går. Men er ikke overbevist. Blir ikke ny test før etter ikm om ikke tr kommer først
791a214ac98d57b5265e50a737d0048a

Tester fra fredag ettermiddag og i går. Ser noe svakt fra den i går. Men er ikke overbevist. Blir ikke ny test før etter ikm om ikke tr kommer først
791a214ac98d57b5265e50a737d0048a

Ser en linje på den nederste ja, spennende. :)

Kjenner dere følelsen av i det ene sekund er du heeeelltt sikker på du er gravid og i det neste sekund er du helt sikker på at du ikke er?

Akkurat nå er jeg helt sikker på at jeg ikke her.
Heldgvis begynner "uka" vår i morgen :)

Kjenner dere følelsen av i det ene sekund er du heeeelltt sikker på du er gravid og i det neste sekund er du helt sikker på at du ikke er?

Akkurat nå er jeg helt sikker på at jeg ikke her.
Heldgvis begynner "uka" vår i morgen :)
Helt enig:) nå er her helt sikker på at jeg ikke er...

Back
Topp