Når du er på Ikea..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hva må du ha?

Vi trenger en ny hylle så tenkte å ta en ur til uken, lurer av den grunn

Jeg får bare en trang til å komme meg ut igjen, så ingenting blir med ut annet enn det jeg nøye har bestemt på forhånd:p ikke mye hjelp her men...hehe

Ikke så ofte jeg er på Ikea så må alltid ha et eller annet ekstra med meg. Gjerne sånne ting som ikke koster så mye.
Oppvaskkost, de med sugekopp. Sugerør, servietter, og kanskje noe av sesongens varer, skoskje. Masse tull som varmer mitt shoppehjerte :D

Hva må du ha?

Vi trenger en ny hylle så tenkte å ta en ur til uken, lurer av den grunn

Så lenge dere ikke drar på en lørdag eller fredag ettermiddag så kan man komme seg unna mye folk, men muligheten for å dra med seg et par pakker telys/lys og servietter er enklere når det er minimalt med folk der :P
Hvis dere får tid og mulighet etter kl 2000 så har dere mye plass og mindre folk som stopper MIDT i veien :)

Servietter, sugerør, oppvaskbørste med sugekopp og div annet små stash som jeg finner festlig/interessant/nødvendig :P

Ikke så ofte jeg er på Ikea så må alltid ha et eller annet ekstra med meg. Gjerne sånne ting som ikke koster så mye.
Oppvaskkost, de med sugekopp. Sugerør, servietter, og kanskje noe av sesongens varer, skoskje. Masse tull som varmer mitt shoppehjerte :D

Signerer i grunn denne :) oppvaskkostene er jeg veldig glad i :)

Så lenge dere ikke drar på en lørdag eller fredag ettermiddag så kan man komme seg unna mye folk, men muligheten for å dra med seg et par pakker telys/lys og servietter er enklere når det er minimalt med folk der :p
Hvis dere får tid og mulighet etter kl 2000 så har dere mye plass og mindre folk som stopper MIDT i veien :)
Er i permisjon så tenker å ha babyen i bæresjal og dra midt på dagen :)

Jeg blir svett bare jeg kjører FORBI IKEA jeg....
Så dit sender jeg stort sett søsteren som elsker å gå der og surre!

Stearinlys, batterier, servietter, eventuelt glass og sånn hvis jeg trenger påfyll. Oppvaskkost.
Går alltid innom barneavdelingen på utkikk etter løsninger og gode ideer. De har billige smekker der også. (Og barneglass osv)
Jeg ønsker meg et leketelt til Mini etterhvert, men vet ikke om de fra Ikea blir riktige for oss, eller om jeg skal lete et annet sted :)

Savner IKEA. Bodde 15 min unna. Bor nå sikkert minst 5-6 timer unna. Håper det blir alvor av å bygge et her, sånn om 3-5 år. Savner det i mellomtiden.

Er nestan aldrig på IKEA. Hatar sånn folkmassa kænner meg så klam der inne.
Sender mannen. Køkkenutstyr og telys

Rammer, telys, sugerør, kjøkkenutstyr, batterier, lyspærer, grønne planter, oppbevaringsbokser, gavepapir:D

Ingenting :p MÅ ha en softis.

Ellers har jeg alltid en plan når jeg er der. Og jeg følger den slavisk ser du ;)

Jeg er der så ofte, bor så nærmt at kjøper en ting eller to som trengr. Ramme, pute, hylle, sofa+++ Så da blir det oftest kun den tingen!

Sånne åpne/lukke-plastikkposer i ulike størrelser! Det kjøper jeg stortsett alltid når jeg er på IKEA :)

Back
Topp